نوشته شده توسط : ata sharifi

رتبه بندی دانشگاه های مجارستان

مجارستان کشوری واقع در اروپای مرکزی و عضو اتحادیه ی اروپاست هر چند که قدمت آن در زمینه ی آموزش عالی کمتر از دیگر کشور های اوپایی است ولی  به دلایلی مانند هزینه ی زندگی معقول، تدریس به زبان انگلیسی و امکانات آموزشی مناسب ونیز جذب دانشجویان بسیاری از سراسر دنیاو  ... در مسیر طی کردن پیشرفت سریع قرار گرفته وبه همین دلیل  بعنوان نامی در فهرست انتخابی دانشجویان خواهان تحصیل در خارج از کشور، به چشم میخورد.

کیفیت دانشگاه های کشور مجارستان

از لحاظ اعتبار بین المللی باید گفت که دانشگاه های کشور مجارستان در رنکینگ جهانی دانشگاه ها قرار گرفته و حائز رتبه هایی شده اند .که این امر خود به اعتبار بین المللی هرچه بیشتر دانشگاه های کشور کمک کرده است. در میان اسامی رده بندی شده  در دنیا ، نام دانشگاه  اقتصاد و تکنولوژی بوداپست، دانشگاه لوراند و دانشگاه ژگ و نیز دانشگاه سگد به چشم میخورد.

دانشگاه اقتصاد و تکنولوژی بوداپست:

در رده بندی جهانی دارای رتبه ی 314 و در بین دانشکاه های اروپای مرکزی و شرقی رتبه ی 4 ام را دارد.

دانشگاه اتووس لوراند:

این دانشگاه در جایگاه 360 در دنیا و رتبه ی 5 ام در اروپای شرقی و مرکزی قرار گرفته است.

دانشگاه ژگ:

این مرکز دارنده ی رتبه ی جهانی 458 و همچنین رتبه 10 در اروپای شرقی و مرکزی میباشد.

دانشگاه سگد:

این واحد آموزشی مابین رده ی 501 تال 550 جهانی قرار داشته و در زمینه ی دو رشته ی داروسازی و زبان شناسی به طور اخص در زمره ی 200 دانشگاه برتر در جهان ، شناخته شده است. 

افزون بر این لیست میتوان نام دانشگاه دبرسن با رتبه ای  بین 601 تا 650 جهانی و همچنین دانشگاه کوروینوس مابین 651 تا 700 و نیز دانشگاه پچ با دارا بودن رتبه ی 853 در بین برترین های دنیا را نیز اضافه کرد.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در مجارستان,تحصيل رايگان در مجارستان,تحصيل در مجارستان,هزينه تحصيل در مجارستان,ادامه تحصيل در مجارستان,اعزام دانشجو به مجارستان ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

مراحل و شرایط اخذ ویزای تحصیلی نروژ

اجازه عبور از مرزهای هرکشوری، بنابه دلایل مختلف،نیازمند اخذ روادید از کشور مقصد می باشد که یکی از انواع این روادیدها، ویزای تحصیلی نروژ است.بنابراین، افرادی که با هدف تحصیل قصد ورود به کشور نروژ را دارند باید اقدام به اخذ روادید تحصیلی، نمایند.

شروع مراحل اخذ این ویزا،موفق شدن در دریافت پذیرش تحصیلی از مراکز آموزشی معتبر این کشور است.برای آگاهی از پذیرش، فرد می تواند با مراجعه به سایت دانشگاه مورد نظرش در مدت زمان مشخصی، اقدام کند.

شرایط پذیرش در دانشگاه های نروژ 

پس از اطمینان پذیرش توسط دانشگاه نروژ، به عنوان اولین اقدام ، فرد می بایست به سفارت نروژ در تهران مراجعه کند.در رابطه با مدارک لازم جهت اخذ این ویزا، می توان موارد زیر را نام برد:

1-ثبت نام آنلاین و پرداخت پول برای امکانات ضمن تحصیل

2-یک قطعه عکس بدون روتوش 4*3

3-اصل و کپی شناسنامه

4-کپی از صفحات 2 تا 9 پاسپورت با فرمت A4

5-ترجمه رسمی شناسنامه با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه

6-نامه تأییدیه دانشگاه

7-نامه تمکن مالی 

8-پرداخت مبلغی به صورت نقدی جهت صدور ویزا(این مبلغ حتی در صورت رد درخواست ویزا،مسترد نمی شود)

9-نامه ای دال بر اینکه جایی برای زندگی در نروژ دارید.

10-ارائه گواهی تعهد بازگشت به کشور پس از پایان تحصیلات

شرایط لازم جهت گرفتن ویزا

به عنوان یکی از مهمترین مدارک،باید به نامه تمکن مالی اشاره نمود.چرا که فرد برای یک دانشجوی خارجی،هزینه هایی غیر از هزینه تحصیل در نروژ،وجود دارد که علیرغم رایگان بودن دوره های تحصیلی در کشور نروژ، هزینه های جاری زندگی ، به عهده خود دانشجوست. لذا این فرد بعد از دریافت پذیرش تحصیلی، و در مرحله اقدام برای گرفتن ویزا، بایستی مقداری سپرده بانکی، داشته باشد. چرا که این مبلغ در این مرحله باید از راه بانکی یا صرافی، به صورت سپرده امانتی، به حساب بانکی دانشگاه مقصد واریز گردد. این مبلغ بعد از ورود دانشجو به نروژ، بدون هیچگونه کسوراتی ، به وی مسترد می گردد.

گفتنی است از زمان تحویل مدارک به سفارت نروژ، تا زمان دریافت ویزا، در صورت تکمیل بودن مدارک فوق الذکر، زمانی بین 20 تا 60 روز ، لازم می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در نروژ,تحصيل رايگان در نروژ,تحصيل در نروژ,هزينه تحصيل در نروژ,ادامه تحصيل در نروژ,اعزام دانشجو به نروژ ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

شهریه رشته های پزشکی در بلژیک

در مورد تحصیل در کشور بلژیک در سایر رشته ها ممکن است سوالاتی در ذهن شما به وجود بیاید اینکه:

ایا تحصیل در کشور بلژیک رایگان است؟

ایا شهریه رشته های پزشکی با دیگر رشته ها تفاوتی دارد؟

ایا دانشگاه های بلژیک برای ادامه تحصیل در رشته های پزشکی مناسب اند؟

در ادامه به این قبیل سوالاتی که ممکن است برای افراد علاق مند به تحصیل در بلژیک به وجود بیاید پاسخ خواهیم داد.

دانشگاه های بلژیک

در دانشگاه های بلژیک تحصیل در رشته های مختلف از جمله رشته های پزشکی یا دیگر رشته ها شهریه ی دانشگاه ها بسیار کم و مناسب است به طوری که این هزینه ها برای فرد هزینه ی زیادی نمی باشد و او به راحتی از پس این هزینه بر می اید. بنابراین نمی توان گفت رایگان است اما به قدری کم است که رایگان تلقی می شود. 

از انجایی که دانشگاه های بلژیک در سراسر جهان شناخته شده هستند افرادی که این کشور را جهت ادامه تحصیل انتخاب می کنند کاملا انتخاب عالی و درستی کرده اند. تحصیل در بلژیک به ویژه در رشته های پزشکی نیازمند مدرک زبان است که این زبان می تواند زبان فرانسوی یا اسپانیایی باشد. تحصیل در رشته ی پزشکی بدون مدرک زبان امکان پذیر نیست. 

دوره های کارشناسی ارشد در رشته ی پزشکی و دندان پزشکی

شرکت در دانشگاه های بلژیک در مقطع کارشناسی ارشد نیازمند مدرک لیسانس و اخذ حداقل امتیاز180 در ازمون ورودی مربوط به این رشته است. افرادی که در سال اخر تحصیل در مقطع لیسانس هستند نیز در بعضی مواقع می توانند جهت اخذ پذیرش دوره ی کارشناسی پزشکی اقدام کنند.لازم به ذکر است که فرد می بایست هر درس را در زمان مققر خود نیز تکمیل کند. 

هزینه رشته های پزشکی

این هزینه بسته به ملیت دانشجو متفاوت است به طوری که این هزینه برای  دانشجویان اروپایی 835 یورو اما برای دانشجویان بین المللی مبلغی در حدود 1923 تا3845 یورو در طول سال است. همچنین شما برای زندگی نیز بین550 تا650 یورو در هر ماه نیازمندید.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در بلژيک,تحصيل رايگان در بلژيک,تحصيل در بلژيک,هزينه تحصيل در بلژيک,ادامه تحصيل در بلژيک,اعزام دانشجو به بلژيک ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

رتبه بندی دانشگاه های بلاروس

کشور بلاروس دارای مراکز آموزش عالی بسیاری با رتبه های برتر در بین دانشگاه های هم کیش خود میباشد. تحصیل با کیفیت بالا ،از جمله مزایای حضور در مراکز آموزش عالی این کشور است.

دانشگاه های بلاروس در حوزه های مختلف به چند دسته تقسیم میشوند که اگر بخواهیم مراکز موجود در هر دسته را بصورت جداگانه  تحت عنوانی مانند رتبه بندی دانشگاه های بلاروس نام ببریم باید به طریق زیر عمل کنیم .

رتبه بندی دانشگاه های بلاروس در زمینه ی علوم پزشکی:

از این لحاظ به ترتیب اولویت سطح علمی، پذیرش دانشجویان بین المللی و... میتوانیم به عنوان زیر مجموعه ی این تقسیم بندی به ترتیب دانشگاه مینسک، و دانشگاه ویتبسک را به عنوان برترین ها نام ببریم.

در ادامه بحث دانشگاه های سرامد در ارائه سایر تخصص ها را نیز برمیشماریم.

رتبه بندی دانشگاه های بلاروس در زمینه ی مهندسی:

آکادمی دولتی دامپزشکی ویتبسک ، مهندسی شیمی و مواد ، دانشگاه دولتی فنی مهندسی، کشاورزی،  دانشگاه دولتی، ، دانشگاه فنی ملی دولتی ، دانشگاه تکنولوژی و فن اوری، دانشگاه فنی مهندسی ویتبسک، دانشگاه دولتی برست، دانشگاه ملی دولتی، ، دانشگاه پلی تکنیک گومل، دانشگاه انفورماتیک و رادیو الکترونیک، در زیر مجموعه ی این رتبه بندی قرار میگیرند.که ممتاز ترین این دسته دانشگاه های دامپزشکی ویتبسک، دانشگاه رشته شیمی و مواد و دانشگاه فنی- مهندسی بوده که در رتبه اول تا سوم اهمیت بین دانشگاه های مرتبط با این حوزه ی تحصیلی در این کشور، قرار دارند.

دانشگاه های بلاروس

در ادامه توضیحات داده شده در رابطه با بحث رتبه بندی دانشگاه های بلاروس میتوان سایر مراکز آموزش عالی در این کشور را به طور کلی در دسته ی واحدی قرار داده و به ترتیب اولویت در ممتاز بودن اینگونه نام برد.

در جایگاه اول این دسته بندی ، مجموعه دانشگاه های علوم این کشور و بعد از آن دانشگاه زبان خارجه و در نهایت دانشگاه اقتصاد قرار میگیرد.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در بلاروس,تحصيل رايگان در بلاروس,تحصيل در بلاروس,هزينه تحصيل در بلاروس,ادامه تحصيل در بلاروس,اعزام دانشجو به بلاروس ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

اجاره خانه و خوابگاه دانشجویی درچین

 دردهه های اخیر تحصیل در کشور چین مورد استقبال دانشجویان ایرانی  بسیاری بوده است . این کشور که از کشور های آسیای شرقی به شمار می آید دارای دانشگاه  های معتبری میباشد که رنکینگ بالایی در سراسر جهان دارند .در حال حاضر قریب به سیصد هزار دانشجو در دانشگاه های کشور چین مشغول به تحصیل میباشند .

در کشور چین دانشجویان علاوه برتامین هزینه های تحصیل در چین باید توان مالی کافی برای تامین هزینه های زندگی رانیز داشته یاشند. چرا که بیشتر هزینه زندگی دانشجو مربوط به هزینه مسکن در چین میباشد.

هزینه های زندگی در چین

هزینه زندگی در چین تقریبا بالاست اما در مقایسه با بسیاری از کشور های اروپایی پایین تر میباشد.

دانشجویانی که برای تحصیل در چین سفر میکنند باید تامین مسکن را در اولویت های خود قرار دهند .

 دانشگاه های چین معمولا فاقد خوابگاه هستند . و امتیاز تعلق گرفتن خوابگا ه به دانشجویان خارجی  کم میباشد . بنابراین دانشجویان باید مسکنی  مستقل یا مشترک را برای زندگی پیدا نمایند.

اجاره مسکن در چین

در صورتی که دانشجو بخواهد در مسکن های مستقل و معمولی زندگی کند اجاره بهای پرداختی او 200تا 300دلار میگردد .برای کاهش هزینه ها اجاره  بهتر است که این خانه ها را به صورت گروهی و با دانشجویان دیگر اجاره نمایند.در این صورت اجاره ماهیانه و هزینه های برق آب و... بین آن ها تقسیم میگردد .

در برج های شهر شادنگ این امکان به دانشجویان داده میشود که به صورت مشارکتی باهم زندگی کنند  و اجاره مسکن را بین خود تقسیم نمایند . که در این صورت اجاره  مسکن در چین برای دانشجویان یه صرفه تر میگردد. دانشجویانی که یک واحد با امکانات عالی را درشادونگ اجاره میکندد باید ماهیلنه 400تا  700دلار بپردازند. 

در صورت تعلق گرفتن امتیاز خوابگاه به دانشجو ، بسته به قدمت خوابگاه وامکاناتی که در اختیار دانشجو قرار میگیرد اجاره ماهانه  خوابگاه های چین که باید توسط دانشجو پرداخت گردد در حدود 60تا 180برای هر اتاق

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در چين,تحصيل رايگان در چين,تحصيل در چين,هزينه تحصيل در چين,ادامه تحصيل در چين,اعزام دانشجو به چين ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

رشته های پزشکی رایگان در اتریش

دانشگاه های اتریش اعتباری بین المللی بالایی دارند و مدارک آن ها در تمام دنیا مورد قبول می باشد. تحصیل رایگان در اتریش و هزینه های زندگی در اتریش از جمله عواملی می باشد که تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اتریش را برای علاقه مندان بعنوان گزینه ای مناسب در انتخاب مطرح میکند.

این عوامل و مواردی از قبیل اجازه کار و دریافت حقوق دانشجویی  باعث شده بسیاری از پزشکان کشور خود را به جهت تحصیل و مهاجرت به اتریش ترک کنند.

شرایط ادامه تحصیل در رشته پزشکی

 چنان چه دانشجویان در یکی از دانشگاه های سراسری ایران پذیرفته شده باشند میتوانند به شرط مسلط بودن به زبان آلمانی جهت ادامه تحصیل در رشته پزشکی و دندان پزشکی در کشور اتریش اقدام کنند. تحصیل در دانشگاه های دولت اتریش عموما بصورت رایگان است . که رشته های حوزه علوم سلامت نیز از این قاعده مستثنی نمیشوند . ولی در برخی از رشته ها ی فوق الذکر به دلیل استقبال زیاد دانشجویان برای ادامه تحصیل در این رشته ها فرد باید به ازای هر تر م مبلغی به میزان 380 تا 720 یورو پرداخت کند که البته این مبلغ بسته به دانشگا های مختلف متفاوت است .

سیستم آموزشی اتریش

در صورتی که فرد بتواند به ارتقا معدل دست پیدا کند ممکن است از پرداخت همین شهریه ناچیز هم معاف شود چرا که سیستم آموزشی کشور اتریش بر  اساس فراهم کردن شرایط تحصیل رایگان حتی برای دانشجو یان بین المللی خود، در تمامی مقاطع نحصیلی بنا شده و روز به روز در راه رسیدن هرچه بیشتر به این هدف گام برمیدارد.

دانشگاه وین اتریش

یکی از معتبر ترین مراکز جهت تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی کشور اتریش که مدرک آن نیز مورد تایید وزارت علوم ایران هم میباشد ، دانشگاه وین اتریش است که طول دوره دندانپزشکی و پزشکی در این دانشگاه حدود 6 سال میباشد. دانشجویان میتوانند بعد ارز اتمام دوره تحصیلی به کار در بیمارستان های این کشور مشغول شده و از این طریق اقامت دائم این کشور را دریافت کنند.

 

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در اتريش,تحصيل رايگان در اتريش,تحصيل در اتريش,هزينه تحصيل در اتريش,ادامه تحصيل در اتريش,اعزام دانشجو به اتريش ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

تحصیل رایگان  در اسپانیا

کشور اسپانیا دارای مراکز آموزشی و دانشگاه های مهمی در کل دنیا است . اسپانیا به علت اینکه عضو کشور های شنگن است متقاضیان بسیاری برای تحصیل و زندگی به آن جذب مبشوند . در این کشور تحصیلات در مقطع کارشناسی عموما بین 3تا 4 سال به طوال می انجامد . هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی دراسپانیا بین 2تا 5 یورو میباشد.
 

بورسیه تحصیلی در اسپانیا

در مقطع  کارشناسی بورسیه تحصیلی اسپانیا برای دانشجویا ن وجود ندارد و امکان آن بسیار پایین و به ندرت به دانشجویی اعطا خواهد شد . .برای جبران هزینه های تحصیلی و زندگی در کشور اسپانیا اجازه 2010تا ساعت کار در طول هفته به دانشجو داده میشود . تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور اسپانیا معمولا به صورت یک دوره دو ساله است که هزینه تحصیل در کارشناسی ارشد اسپانیا  در  طول دوره تحصیل  بین 4 تا 6 هزار یورو خواهد یود .در مقطع ارشد اجازه 20 تا 30ساعت کار در هفته به دانشجو داده میشود تا بتواند بخشی از هزینه های زندگی در اسپانیا را برای خود را تامین نماید .
 

مقطع ارشد در اسپانیا

در مقطع ارشد در کشور اسپانیا امکان بورسیه شدن دانشجونیز مانند مقطع ارشد پایین است . در مقطع  تحصیلی دکتری هزینه دانشگاه بین 200الی 700 یورو میباشد و در نهایت در مقابل خدماتی که از طرف دانشگاه به دانشجو ارائه میشود میتوان تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه های اسپانیا را رایگان دانست .دانشجویان مقطع دکتری در اسپانیا نیز میتوانند به کار هایی پاره وقت برای تامین بخشی از هزینه زندگی خود اقدام نمایند.
 

بوریسه تحصیلی در مقطع دکتری در اسپانیا

امکان دریافت بورسیه تحصیلی در مقاطع دکتری در دانشگاه های اسپانیا وجود دارد و دانشجو در صورت داشتن شرایط بورسیه شدن از جمله داشتن معدل بالای 16 داشتن مدرک زبان آیلتس ، داشتن مقالات و تحقیقات با درجه اعتبار بالا و داشتن رزومه کاری و  تحقیقاتی در زمان تحصیل از طرف دانشگاه بورسیه میشود . و تمام هزینه های تحصیل برای دانشجو در مقطع دکتری رایگان میگردد.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در اسپانيا,تحصيل رايگان در اسپانيا,تحصيل در اسپانيا,هزينه تحصيل در اسپانيا,ادامه تحصيل در اسپانيا,اعزام دانشجو به اسپانيا ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

آشنایی با جغرافیای سیاسی-اجتماعی و آموزشی اسلوونی

اسلوونی کشوری واقع در جنوب اروپای مرکزی است که شهر لیوبلیانا به عنوان پایتخت و همچنین بزرگترین شهر آن محسوب میشود.آب و هوای کشور معتدل بوده و دارای همسایگی از شمال با اتریش، از جنوب با کرواسی و از غرب با ایتالیا و از شرق با مجارستان میباشد.

در طی این مطلب به ارائه مطالبی جهت آشنایی با جغرافیای سیاسی-اجتماعی و آموزشی اسلوونی میپردازیم.

کشور اسلوونی عضو پیمان نظامی ناتو و اتحادیه ی اروپاست که اداره ی دولت در این کشور به دست نخست وزیر بوده و نمایندگان آنها برای مدت 4 سال انتخاب میشوند. احزاب مختلفی مانند حزب مردم، حزب اسلوونی جدید ،حزب دموکرات اسلوونی، حزی ملی اسلوونی و سوسیال دموکرات و ... در حال انجام فعالیت های سیاسی در این کشور هستند.

قانون اساسی اسلوونی

 بالاترین قدرت قضایی کشور در دست دادگاه قانون اساسی اسلوونی بوده که از 9 قاضی که به وسیله ی مجلس شورای ملی انتخالب میشوند. قرار گرفته است. مجموعه ی این اطلاعات ، مارا به سمت آشنایی با جغرافیای سیاسی اسلوونی ، سوق خواهد داد.

مردم اسلوونی از تبار اسلاوها هستند و زبان رسمی آنها اسلوونیایی میباشد . جمعیت کشور در حدود دو میلیون و شصت هزار نفر میباشد که بنا به دلیل مهاجرت جوانان به سایر کشورها و کم بودن میزان تولد ،روند افزایش جمعیتی آن  رشد منفی دارد.

مردم اسلوونی

بیشتر مردم این کشور مسیحی هستند و بقیه ی افراد یا دارای ادیان دیگر بوده و یا کلا دین خاصی ندارند. این گروه حدود 38 تا 39 درصد جمعیت کشور اسلوونی را تشکیل داده اند. همچنین مبادلات اقتصادی در کشور با واحد پول یورو صورت میگیرد. مجموعه ی این عوامل، زیر شاخه ای برای بحث آشنایی با جغرافیای اجتماعی در اسلوونی هستند.

آموزش در اسلوونی

جغرافیای آموزشی اسلوونی مجموعه ای از اتفاقات آموزشی کشور را در برمیگیرد . در توضیحی کلی ، تحصیلات در اسلوونی  طی دوره های پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه و آموزش عالی صورت میگیرد که استارت شروع آن از سن 6 سالگی میباشد. آموزش عالی کشور در طی دوره های مختلف ارائه میشود که این آموزش ها در یکی از 4 دانشگاه کشور با داشتن 37 دانشکده و 10 موسسه آموزش عالی تک و یا 3 اکادمی هنر صورت خواهد گرفت.

چنانچه افراد مایل به ورود به دانشگاه های اسلوونی نباشند میتوانند بعد از گرفتن دیپلم، به مدت دو سال در کالج های آمورزش عالی غیر دانشگاهی درس خوانده و در پایان، با ارائه دادن پایان نامه و دفاع از آن، مدرک تحصیلی این دوره را اخذ کنند.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در اسلووني,تحصيل رايگان در اسلووني,تحصيل در اسلووني,هزينه تحصيل در اسلووني,ادامه تحصيل در اسلووني,اعزام دانشجو به اسلووني ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

آشنایی با جغرافیای سیاسی-اجتماعی و آموزشی ایتالیا

ایتالیا کشوری توسعه یافته در جنوب قاره ی اروپاست که شهر رم پایتخت آن بوده و با داشتن آب و هوایی معتدل پنجمین کشور پرجمعیت در این قاره به شمار می آید. این کشور دو کشور واتیکان و سان مارینو را در دل خود دارد که کشورهایی بسیار کوچک میباشند. و تکه ای از خاک ایتالیا در کشور سوییس قرار کرفته که با نام کامبیونه دیتالیا شناخته میشود.

 در ادامه مقاله مطالب آشنایی با جغرافیای سیاسی-اجتماعی و آموزشی ایتالیا به تفکیک آورده شده اند

آشنایی با جغرافیالی سیاسی ایتالیا:

دو مجلس نمایندگان و سنا در این کشور فعالیت سیاسی دارند و رییس جمهور را برای دوره های 7 ساله انتخاب میکنند. احزاب گوناکونی از جمله حزب رادیکال، لیبرال، جمهوری خواه، مردم، سوسیالیستو سوسیال دموکرات و ... در این کشور در حالب انجام فعالیت میباشند. ایتالیا درز سازمان ملل متحد، جامعه ی اروپا، پیمان نظامی ناتو، گروه 7، کنفرانس امنیت  و همکاری در اروپا، شواری اوپا،اتحادیه اروپا ربی وسازمان همکاری اقتصادی و توسعه عضویت دارد.

آشنایی با جغرافیای اجتماعی در ایتالیا:

زبان رسمی در این کشور، ایتالیایی است و انواع دیگری از زبان ها مانند لیگوری، اومواردی، ونیزی و ناپلی در کنار این زبان رسمی ، در کشور مورد استفاده قرار میگیرد.

گروه های نژادی متنوعی از قبیل آلمانی ، اسلاو تبار و فرانسوی  نیز جزو گروه های جمعیتی این کشور محسوب میشوند.

اکثر مردم پیرو مسیحیت کاتولیک هستند ولی تعدادی مسلمان ،یهودی و پروتستان هم به عنوان لقلیت های مذهبی، در این کشور زندگی میکنند. مردم با واحد پول یورو در این کشور، مبادلات اقتصادی خود را انجام میدهند.

آشنایی با نظام آموزشی ایتالیا:

میزان باسوادی در این کشور حدودا 97 درصد میباشد . شروع سن تحصیلات در ایتالیا به صورت اجباری کشور از 6 سالگی است که تا 14 سالگی هم طول میکشد. ایتالیا در مجموع با احتساب دانشگاه های ایتالیا و دو پلی تکنیک هم رده با دانشگاه، دارای 59 واحد آموزش عالی در کشور میباشد که رشته های متنوعی را در مقاطع مختلف تحصیلی تا پایان دوره ی دکترا، به دانشجویان ارائه میکنند.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در ايتاليا,تحصيل رايگان در ايتاليا,تحصيل در ايتاليا,هزينه تحصيل در ايتاليا,ادامه تحصيل در ايتاليا,اعزام دانشجو به ايتاليا ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

تحصیل رایگان در هلند

افراد زیادی هستند که به دنبال ادامه ی تحصیل در خارج از کشور هستند که بتوانند تحصیل رایگان در هلند داشته باشند. با توجه به هزینه های زیادی که افراد برای تحصیل در کشور های مختلف باید پرداخت کنند. به همین دلیل کشوری را برای تحصیل انتخاب می کنند که گزینه ی تحصیل رایگان را داشته باشد.

شرایط تحصیل رایگان در هلند

کشور هلند جزو کشور هایی است که به اتباع خارجی تحصیل رایگان ارائه می دهد. بنابراین علاوه بر داشتن یک دوره تحصیلی با کیفیت عالی می توانید تحصیل رایگان در هلند را نیز تجربه کنید. 
معمولا افراد برای تحصیلات تکمیلی خود کشور هلند را انتخاب می کنند. اما هستند افرادی که بخواهند تحصیلات قبل دانشگاه را در این کشور بگذرانند. این افراد بدون هزینه می توانند در کشور هلند در مدارس دولتی هلند ادامه تحصیل دهند.

تحصیلات دانشگاهی کشور هلند

تحصیلات دانشگاهی در کشور هلند که شامل سه مقطع لیسانس،فوق لیسانس و دکترا می باشد. مدت تحصیل در مقطع لیسانس 4 سال با گذراندن 240 واحد و در مقطع فوق شامل یک تا 2 سال شامل 60 تا120 واحد و دکترا شامل 10 واحد در طی 3 سال است. 
در کشور هلند دو مقاطع دانشگاهی تحصیل رایگان به صورت کاملا رایگان نیست. بلکه افراد می بایست مبلغی را به عنوان شهریه ی دانشگاه در هلند پرداخت کنند. دانشجویان خارجی در مقطع لیسانس سالیانه مبلغی حدود 8 تا12 هزار یورو باید پرداخت کنند. این مبلغ در دوره ی فوف لیسانس در کشور هلند حدود 8 تا20 هزار یورو در طول سال است. البته هزینه های زندگی در هلند در مقاطع دانشگاهی در کشور هلند بستگی به نوع دانشگاه و خود فرد دارد. مبلغ های که ذکر شد به صورت تقریبی و میانگین بود. 

کمک هزینه های تحصیلی در هلند

افراد می توانند با استفاده از کمک هزینه های تحصیلی، تحصیل رایگان کشور هلند را تجربه کنند. از طریق کمک هزینه های تحصیلی و دادن وام دانشجویی افراد تا حدودی می توانند هزینه های تحصیل خود را پوشش دهند. 
 

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در هلند,تحصيل رايگان در هلند,تحصيل در هلند,هزينه تحصيل در هلند,ادامه تحصيل در هلند,اعزام دانشجو به هلند ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

اجاره خانه و خوابگاه دانشجویی در پرتغال

کشور پرتغال در جنوب غربی اروپا قرار دارد . پایتخت این کشور لیسبون است .این کشور دارای موقعیت های ویژه ای چه به لحاظ آب و هوایی و چه شرایط خوب زندگی و چه به لحاظ کیفیت آموزشی دارد . برای همین سالانه دانشجویان بسیاری برای ادامه تحصیل در پرتقال، جهت دریافت ویزای تحصیلی پرتغال اقدام میکنند. هزینه تحصیل در کشور پرتغال پایین میباشد . دانشگاه های کشور پرتغال دارای رنک بالایی در بین دانشگاه های سراسر دنیا هستند .

هزینه های زندگی در پرتغال

هزینه های زندگی در کشور پرتغال حدود 28.09% از هزینه های زندگی در ایران بالاتر است . دانشجویانی که به کشور پرتغال مهاجرت میکنند باید توانایی مالی کافی در جهت تامین هزینه های زندگی در پرتغال را داشته باشند .

یکی از مهمترین نیاز های دانشجویان پس از ورود به کشور پرتغال برای تحصیل ، تامین مسکن میباشد.

شرایط خوابگاه های دانشجویی در پرتغال

در کشور پرتغال خوابگاه دانشجویی کم میباشد و اگر دانشجویی در خوابگاه دانشجویی زندگی کند ماهیانه هزینه ای در حدود 130یورو باید پرداخت نماید .اما در نهایت به دلیل کمبود خوابگاه دانشجویی در پرتغال اکثر دانشجویان باید در خانه های دانشجویی و به صورت گروهی زندگی کنتد که به صورت سوئیت میباشد.

قیمت خوابگاه دانشجویی در پرتغال

دانشجویان برای این سوئیت ها ماهیانه باید در حدود 250تا 350یورو پرداخت نمایند . در صورتی که دانشجو تمایلی به زندگی در خانه های دانشجویی نداشته باشد میتواند به طور مستقل بسته به توان مالی خود برای اجاره آپارتمان در پرتغال اقدام نماید..دانشجویان برای اجاره آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر 433.21یورو میبایست پرداخت کنند. این در صورتبی است که اجاره آپارتمان یک خوابه در خارج ازمرکز شهر پرتغال در حدود 303.62 یورو میباشد 

 همچنین دانشجویانی که در صدد اجاره آپارتمان 3 خوابه هستند اگر در مرکز شهر باشد باید در حدود 792.94 یورو و اگر خارج از مرکز شهر باشد باید 546.10یورو پرداخت نمایند .

همچنین قیمت خرید هرمتر مربع آپارتمان در مرکز شهر پرتغال  1.662.12 و در خارج از مرکز شهر 1.084.56یورو میباشد 

 

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در پرتغال,تحصيل رايگان در پرتغال,تحصيل در پرتغال,هزينه تحصيل در پرتغال,ادامه تحصيل در پرتغال,اعزام دانشجو به پرتغال ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

اجاره خانه و خوابگاه دانشجویی درفرانسه

یکی از کشور های بزرگ اتحادیه اروپا کشور فرانسه است که در اروپای غربی قرار دارد .کشور فرانسه یکی از محبوب ترین کشور ها در میان دانشجویانی است که قصد ادامه تحصیل در اروپا را دارند . از مواردی که سبب جذب دانشجویان به این کشور میشود میتوان از ارائه آموزش با کیفیت در دانشگاه های فرانسه در مقابل شهریه ی ارزانی که از دانشجو دریافت میگردد اشاره نمود.برنامه زمان بندی کلاس ها نیز توسط خود دانشجو تنظیم میگردد واین امر برای انشجویانی که همزمان با تحصیل به کار مشغولند بهترین امتیاز میباشد .

اهمیت پژوهش در فرانسه

در این کشور از گذشته تا به امروز به فراگیری علم و تحقیق و پژوهش همواره اهمیت زیادی داده شده است به طوری که مهمترین کشفیات دنیا از جمله ژن سندروم دان ، اولین پیوند کلیه ، واکسن هپاتیت ، و ویروس اچ آی وی در این کشور بوده است .

مهاجرت به فرانسه

دانشجویانی که برای تحصیل در فرانسه، مهاجرت تحصیلی فرانسه را میگیرند باید قبل از مهاجرت هزینه های زندگی خود در این کشور از قبیل ، مسکن ، خورد خوراک ، حمل و نقل ، آب ، برق و .. را در نظر داشته باشند 

یکی از موارد اصلی که دانشجو پس از مهاجرت با آن روبه رو میشود هزینه  مسکن در فرانسه  مورد نیاز است .

برای تامین مسکن ،دانشجو میتواند یا در آپارتمان های بخش خصوصی زندگی کند یا در خوابگاه های دانشجویی مستقر گردد.

شرایط خوابگا های دانشجویی در فراسه

درمحوطه اکثر دانشگاه های فرانسه خوابگا های دانشجویی برای زندگی دانشجویان ساخته شده است که اجاره بهای آن ها در حدود 124 یوروروبه بالاست . در این خوابگا ها دانشجو میتواند از امکاناتی نظیر سالن ورزشی ، سالن مطالعه و ... نیز استفاده نماید

در کشور فرانسه مجتمع هایی دانشجویی وجودداردکه دارای وسایل اولیه زندگی نیز میباشند . دوره اجاره این آپارتمان ها از 3 تا 3سال میباشد . اجاره ماهیانه مجتمع های دانشجویی دانشگا ه های فرانسه با احتساب مبلغ شارژ در ماه در حدود 260تا 550یورو میگرد 

در بخش خصوصی  اجاره خانه های دانشجویی  مشترک ماهانه 550تا 700یورو در پاریس و اگر در شهر های دیگر فرانسه باشد باید 350تا 510یورودر ماه میگردد 

 

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در فرانسه,تحصيل رايگان در فرانسه,تحصيل در فرانسه,هزينه تحصيل در فرانسه,ادامه تحصيل در فرانسه,اعزام دانشجو به فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

اجاره خانه و خوابگاه دانشجویی درفرانسه

یکی از کشور های بزرگ اتحادیه اروپا کشور فرانسه است که در اروپای غربی قرار دارد .کشور فرانسه یکی از محبوب ترین کشور ها در میان دانشجویانی است که قصد ادامه تحصیل در اروپا را دارند . از مواردی که سبب جذب دانشجویان به این کشور میشود میتوان از ارائه آموزش با کیفیت در دانشگاه های فرانسه در مقابل شهریه ی ارزانی که از دانشجو دریافت میگردد اشاره نمود.برنامه زمان بندی کلاس ها نیز توسط خود دانشجو تنظیم میگردد واین امر برای انشجویانی که همزمان با تحصیل به کار مشغولند بهترین امتیاز میباشد .

اهمیت پژوهش در فرانسه

در این کشور از گذشته تا به امروز به فراگیری علم و تحقیق و پژوهش همواره اهمیت زیادی داده شده است به طوری که مهمترین کشفیات دنیا از جمله ژن سندروم دان ، اولین پیوند کلیه ، واکسن هپاتیت ، و ویروس اچ آی وی در این کشور بوده است .

مهاجرت به فرانسه

دانشجویانی که برای تحصیل در فرانسه، مهاجرت تحصیلی فرانسه را میگیرند باید قبل از مهاجرت هزینه های زندگی خود در این کشور از قبیل ، مسکن ، خورد خوراک ، حمل و نقل ، آب ، برق و .. را در نظر داشته باشند 

یکی از موارد اصلی که دانشجو پس از مهاجرت با آن روبه رو میشود هزینه  مسکن در فرانسه  مورد نیاز است .

برای تامین مسکن ،دانشجو میتواند یا در آپارتمان های بخش خصوصی زندگی کند یا در خوابگاه های دانشجویی مستقر گردد.

شرایط خوابگا های دانشجویی در فراسه

درمحوطه اکثر دانشگاه های فرانسه خوابگا های دانشجویی برای زندگی دانشجویان ساخته شده است که اجاره بهای آن ها در حدود 124 یوروروبه بالاست . در این خوابگا ها دانشجو میتواند از امکاناتی نظیر سالن ورزشی ، سالن مطالعه و ... نیز استفاده نماید

در کشور فرانسه مجتمع هایی دانشجویی وجودداردکه دارای وسایل اولیه زندگی نیز میباشند . دوره اجاره این آپارتمان ها از 3 تا 3سال میباشد . اجاره ماهیانه مجتمع های دانشجویی دانشگا ه های فرانسه با احتساب مبلغ شارژ در ماه در حدود 260تا 550یورو میگرد 

در بخش خصوصی  اجاره خانه های دانشجویی  مشترک ماهانه 550تا 700یورو در پاریس و اگر در شهر های دیگر فرانسه باشد باید 350تا 510یورودر ماه میگردد 

 

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در فرانسه,تحصيل رايگان در فرانسه,تحصيل در فرانسه,هزينه تحصيل در فرانسه,ادامه تحصيل در فرانسه,اعزام دانشجو به فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

رتبه بندی دانشگاه های قبرس

کشور قبرس به دو کشور قبرس شمالی و جنوبی تقسیم میشود دارای موسسات و دانشگاه های معتبری در هر کدام از این کشور هاست که تحصیل در آنها برای برخی از دانشجویان بین المللی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند، جلب توجه کرده است. ولی به طور کلی سطح علمی دانشگاه های قبرس شمالی نسبت به قبرس جنوبی بالاتر می باشد.

قبل از هرتوضیحی در ابتدا برای آشنایی با همه ی دانشگاه های قبرس، اسامی مراکز آنها را به تفکیک بیان میکنیم.

دانشگاه های قبرس شمالی:

دانشگاه گیرنه،دانشگاه  مدیترانه ی شرقی،دانشگاه  لفکه ، دانشگاه شرق نزدیک ، دانشگاه بین المللی قبرس

دانشگاه های قبرس جنوبی:

دانشگاه نیکوزیا، دانشگاه دولتی قبرس و دانشگاه اروپایی قبرس 

حال مجموعا  به توضیح در مورد دانشگاه های هردو کشور که در رتبه بندی های مختلف علمی جایگاه هایی را بدست آورده اند میپردازیم .

دانشگاه گیرنه:

در این دانشگاه به هردو مقوله ی آموزش و حرفه آموزی دانشجویان اهمیت ویژه داده میشود . در رتبه‌بندی eduniversal  این دانشگاه  بعنوان یکی از 100 واحد آموزش عالی دانشگاهی برتر مطرح شده است.

دانشگاه مدیترانه شرقی:

این دانشگاه با در بر گرفتن تعداد 20000 دانشجو از 106 نقطه ی مختلف دنیا از نظر وزارت علوم و وزارت بهداشت  ایران و نیز در سطح کشور های اروپایی دارای اعتبار بسیاری است و در وب سایت webometrics جزو 500 دانشگاه برتر در سطح دانشگاه های  دنیا شناخته شده است. این دانشگاه دارای سه ستاره از سازمان QS میباشد.(مجموع ستاره های این رده بندی 5 ستاره میباشد) 

دانشگاه نیکوزیکا:

این دانشگاه بادارا بودن 1100 دانشجو از 72 کشور دنیا در رده بندی دانشگاه U_Multirank  در صدر جدول این رتبه بندی از لحاظ تدریس، یادگیری و همچنین تعامل بین المللی قرار دارد.

در بیان یک کلیت درمورد دانشگاه های قبرس باید به این نکته اشاره نمود که تمام دانشگاه ها از لحاظ سطح علمی مجموعا در موقعیت های خوبی در سطح دنیا  قرار دارند.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در قبرس,تحصيل رايگان در قبرس,تحصيل در قبرس,هزينه تحصيل در قبرس,ادامه تحصيل در قبرس,اعزام دانشجو به قبرس ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

بهترین دانشگاه های اکراین

همه ساله یکی از مراکز انتخابی دانشجویان مهاجرت به اکراین، برای ادامه تحصیلات در اکراین میباشد. با عنایت به این امر دانشجو باید لیستی از دانشگاه های معتبر اکراین را در دست داشته باشد تا بتواند بر اساس آن به انتخابی درست در زمینه ی انتخاب محل تحصیل در خارج از کشور خود برسد .ما با ارائه توضیحاتی در اینباره، در این انتخاب دانشجو را یاری میکنیم .
بهترین دانشگاه های اکراین در زمینه های مختلف علمی به قرار زیر هستند:

دانشگاه ملی تاراس:

این دانشگاه در پایتخت قرار گرفته که همواره یکی از معتبر ترین دانشگاه ها با حدود 26000 دانشجو میباشد که با تعداد بسیاری از موسسات آموزشی و علمی در 57 کشور دنیا قرارداد دوجانبه ی همکاری دارد.

 دانشگاه ملی کارازین خارکوف:

دومین دانشگاه قدیمی در اکراین است که در تازه ترین رده بندی در رده ی 382 دنیا قرار گرفت . و علومی مانند پزشکی، فیزیک ، شیمی ، فلسفه ، جغرافیا، و حقوق در این مرکز آموزش داده میشوند.

دانشگاه فنی (پلی تکنیک) کی یف:

یکی از مراکز بسیار مورد توجه در این کشور است که در سال 1898 تاسیس شد و دارای دو پردیس در شهرهای   اسلاووتیچ و کی یف  میباشد. سرگئی کارالیوف از فارغ التحصیلان به نام این دانشگاه میباشد.

دانشگاه ملی اقتصاد کی یف:

دارای رتبه ی دوم در میان دانشگاه های کشور به دلیل کیفیت آموزشی بالاست. به عنوان مرکز آموزش وکلا ، مدیران اقتصاد دان ها،در اکراین و دنیا  شناخته می شود.

دانشگاه ملی پزشکی: 

از بهترین دانشگاه های اکراین در زمینه ی پزشکی است که دانشجویان 56 کشور دنیا برای تحصیل به این دانشگاه آمده اند چرا که دوره های پزشکی برای حدود 10000 دانشجو ارائه میشود که تعداد 1300 نفر آنها غیر بومی پرتغال هستند. ولادیمر بتز کاشف قشرهای مختلف مغز، از دانشجویان معروف این دانشگاه میباشد.

دانشگاه ملی زاپروژیا:

پذیرنده ی دانشجویان زیادی از کشور های آلمان، رومانی، ترکیه، کانادا، چین، بلغارستان، بریتانیا و …میباشد که برای تحصیل در رشته های ریاضی و فیزیک، فلسفه و حقوق، تاریخ و مدیریت و زبان خارجی و ... به این کشور آمده اند . مقر این دانشگاه شهر زاپروژیا ی پرتغال میباشد.
 

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در اکراين,تحصيل رايگان در اکراين,تحصيل در اکراين,هزينه تحصيل در اکراين,ادامه تحصيل در اکراين,اعزام دانشجو به اکراين ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

شهریه دانشگاه در بلاروس

کشوربلاروس یکی از کشور های لروپای شرقی است که به دلیل تحصیلات نیمه رایگان و تسهیلات خوبی که در خصوص خوابگا ه به دانشجویان ارائه میدهد از کشور های پر طرفدار دانشجویان خواهان مهاجرت  تحصیلی به بلاروس است .دانشجو با تحصیل در بلاروس به زبان روسی شهریه کمتری را به دانشگاه پرداخت میکند و اگر تمایل به ادامه تحصیل به زبان انگلیسی داشته باشد در این صورت شهریه پرداختنی او به دانشگاه بالاتر میگردد.

نظام آموزشی کشور بلاروس

بر اساس نظام آموزشی کشور بلاروس تحصیلات دانشگاهی به بخش های دولتی و خصوصی و دانشگا های فنی و تکنولوژی تقسیم میگردد.

دانشجویانی که به تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه های دولتی بلاروس مشغول میباشند برای هرترم تحصیلی باید در حدود 1500 تا 2000دلار شهریه پرداخت نمایند . همچنین دانشجوین کارشناسی ارشد دانشگاه های بلاروس باید در هرترم شهریه ای در حدود 1700تا 2500دلار به دانشگاه خود پرداخت نمایند . میزان شهریه برای دانشجویان مقطع دکتری در دانشگاه های بلاروس در حدود2000دلار برای هرترم میباشد البته ناگفته نماند که میزان این شهریه بسته به نوع دانشگاه و رشته تحصیلی دانشجو متغییر میباشد . میزان شهریه دانشگاه های خصوصی بلاروس بسیار بیشتر از دانشگا ه های خصوصی آن میگردد.

شرایط تحصیل در کشور بلاروس

با توجه به اینکه تحصیل در کشور بلاروس به دوزبان روسی و انگلیسی انجام میپذیرد در صورتی که دانشجویان پزشکی تحصیل به زبان انگلیسی  را انتخاب نمایند باید شهریه های در حدود 5هزار دلار در سال به دانشگاه پرداخت نمایند اما اگر در رشته پزشکی به زبان روسی به تحصیل بپردازند میزان این شهریه پایین تر ودر حدود 4 هزار دلار در سال خواهد بود.

رشته های فنی و مهندسی در بلاروس

در دانشگاه های فنی و تکنولئژی کشور بلاروس رشته ها فنی و مهندسی تحصیل میگردد. شهریه  دانشگا های فنی و تکنولوژی بلاروس در رشته های مهندسی 1300یورو در سال است . میزان این شهریه در رشته آی تی سالانه 1450یورو میباشد .همچنین مبلغ شهریه رشته های معماری در حدود 1750یورو در سال میگردد.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در بلاروس,تحصيل رايگان در بلاروس,تحصيل در بلاروس,هزينه تحصيل در بلاروس,ادامه تحصيل در بلاروس,اعزام دانشجو به بلاروس ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

اجاره خانه و خوابگاه دانشجویی در نروژ

کشور نروژ یکی از کشور های اروپایی است که دارای آب و هوای خوب و مردمانی با فرهنگ غنی میباشد . سطح زندگی مردم در نروژ با وجود هزینه های زندگی در نروژ در حد مطلوبی میباشد چراکه میزان در آمد مردم جوابگوی تامین هزینه های زندگی آن ها است.

سیستم آموزشی نروژ

نروژ از جمله کشور هایی است که سیستم آموزش آن در سطح جهان از رتبه علمی بالایی برخوردار میباشد . دانشجویانی که برای ادامه تحصیل در نروژ مهاجرت میکنند علاوه بر برخورداری از مزایای تحصیل رایگان در نروژ میتوانند از آموزش و امکاناتی که دانشگاه های نروژ در اختیار آن ها میگذارند بهره ببرند .

هزینه های زندگی در نروژ

دانشجویان بین المللی که در دانشگاه های نروژ پذیرش میشوند باید هزینه های زندگی در این کشور را در نظرداشته باشند . هزینه های زندگی در نروژ همانند هر کشوردیگری شامل هزینه مسکن ، هزینه خوردو خوراک ، هزینه حمل و نقل ، هزینه تلفن ، برق و آب و... میباشد که دانشجویان باید در جهت تامین این نیازهای زندگی توانایی مالی کافی  را داشته باشند تا بتوانند با خیلی آسوده به تحصیل خود در مقاطع مختلف تحصیلی در کشور نروژ بپزدازند.

شرایط و قیمت مسکن در نروژ

نیاز به مسکن از اساسی ترین مواردی که فرد دانشجو برای تامین آن یا باید در خوابگا ه های دانشجویی مستقر گردد یا برای خود خانه ای رابه طور مستقل اجاره نماید .

در صورتی که فرد بخواهد آپارتمان مستقلی را اجاره نماید هزینه تامین مسکن با توجه به شهر و نوع مناطق در کشور نروژ متفاوت میباشد . اما به طور میانگین اجاره مسکن معمولی در نروژ در حدود 5000کرون در ماه است.

خوابگاه های دانشجویی در نروژ

در صورتی که اجاره بهای آپارتمان برای فرد سنگین باشد میتواند در خوابگاه های دانشجویی زندگی کند . هزینه خوابگاه به صورت مشترک درنروژ حدود 3000کرون و در صورتی که فرد بخواهد اتاق مستقلی داشته باشد باید در حدود 4000کرون در ماه اجاره بپردازد. و میتواند با پرداخت این مبلغ از تمام امکانات برق آب گاز و... به صورت مشترک استفاده نماید.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

نظام اموزشی لهستان

نظام آموزشی کشور لهستان یکی از باکیفیت ترین و عالی ترین سیستم ها در ارائه خدمات آموزشی به افراد است . 

در همه کشوره ها یک نظام آموزشی مناسب باید کلیه  دوره های آموزش از مهد کودک تا دوره دکتری را شامل گردد. بر این اساس ساختار آموزشی کشور لهستان عبارت است از : دوره ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان در مدرسه و لیسانس و فوق لیسانس و دکتری در دانشگاه .

دوره ابتدایی از سن 7 سالگی آغاز میگرد که البته ممکن است دانش آموزان قبل از این دوره 1 سال پیش دبستانی را نیز بگذرانند . دوره ابتدایی در کشور لهستان در سن 12 سالگی تمام و دانش آموز پس از این دوره وارد دوره راهنمایی که مدت آن 3 سال است میشود . سن تحصیل دانش آموزان در دوره راهنمایی از 13 تا 16 سال میباشد . پس از تحصیلات راهنمایی دانش آموز وارد دبیرستان میگردد و رشته تحصیلی خود را انتخاب مینماید دبیرستان یک دوره سه ساله است . رشته های دبیرستان در کشور هلند نه تنه در رشته های پایه بلکه انواع  رشته اقتصادی، و تکنیکی نیز برای ورود دانش آموز وجود دارد. پس از طی این دوره دانش آموز در آزمون نهایی به نام بلوغ شرکت میکند . از این آزمون به عنوان ملاکی برای پذیرش در دوره تحصیلات عالی نیز استفاده میگردد . به طوری که به دلیل نهایی بودن وسراسری بودن این آزمون هیچ موسسه آموزش عالی در لهستان مجوز برگزاری آزمونی مشابه آزمون بلوغ را برای پذیرش دانشجو ندارد . اما میتواند از یکسری آزمون های خاص خود و مصاحبه های حضوری برای پذیرش دانشجو استفاده نماید .

براساس نظام آموزشی لهستان زبان تحصیل اکثر دانشگاه های لهستان انگلیسی میباشد . مدت تحصیل در دانشگاه های این کشور وبنا  به رشته تحصیلی در مقطع لیسانس 3تا 4 سال  ، در مقطع ارشد 1تا2 سال  و در مقطع دکتری 2 تا 3 سال میباشد.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در لهستان,تحصيل رايگان در لهستان,تحصيل در لهستان,هزينه تحصيل در لهستان,ادامه تحصيل در لهستان,اعزام دانشجو به لهستان ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

نظام اموزشی لهستان

نظام آموزشی کشور لهستان یکی از باکیفیت ترین و عالی ترین سیستم ها در ارائه خدمات آموزشی به افراد است . 

در همه کشوره ها یک نظام آموزشی مناسب باید کلیه  دوره های آموزش از مهد کودک تا دوره دکتری را شامل گردد. بر این اساس ساختار آموزشی کشور لهستان عبارت است از : دوره ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان در مدرسه و لیسانس و فوق لیسانس و دکتری در دانشگاه .

دوره ابتدایی از سن 7 سالگی آغاز میگرد که البته ممکن است دانش آموزان قبل از این دوره 1 سال پیش دبستانی را نیز بگذرانند . دوره ابتدایی در کشور لهستان در سن 12 سالگی تمام و دانش آموز پس از این دوره وارد دوره راهنمایی که مدت آن 3 سال است میشود . سن تحصیل دانش آموزان در دوره راهنمایی از 13 تا 16 سال میباشد . پس از تحصیلات راهنمایی دانش آموز وارد دبیرستان میگردد و رشته تحصیلی خود را انتخاب مینماید دبیرستان یک دوره سه ساله است . رشته های دبیرستان در کشور هلند نه تنه در رشته های پایه بلکه انواع  رشته اقتصادی، و تکنیکی نیز برای ورود دانش آموز وجود دارد. پس از طی این دوره دانش آموز در آزمون نهایی به نام بلوغ شرکت میکند . از این آزمون به عنوان ملاکی برای پذیرش در دوره تحصیلات عالی نیز استفاده میگردد . به طوری که به دلیل نهایی بودن وسراسری بودن این آزمون هیچ موسسه آموزش عالی در لهستان مجوز برگزاری آزمونی مشابه آزمون بلوغ را برای پذیرش دانشجو ندارد . اما میتواند از یکسری آزمون های خاص خود و مصاحبه های حضوری برای پذیرش دانشجو استفاده نماید .

براساس نظام آموزشی لهستان زبان تحصیل اکثر دانشگاه های لهستان انگلیسی میباشد . مدت تحصیل در دانشگاه های این کشور وبنا  به رشته تحصیلی در مقطع لیسانس 3تا 4 سال  ، در مقطع ارشد 1تا2 سال  و در مقطع دکتری 2 تا 3 سال میباشد.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در لهستان,تحصيل رايگان در لهستان,تحصيل در لهستان,هزينه تحصيل در لهستان,ادامه تحصيل در لهستان,اعزام دانشجو به لهستان ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

نظام اموزشی لهستان

نظام آموزشی کشور لهستان یکی از باکیفیت ترین و عالی ترین سیستم ها در ارائه خدمات آموزشی به افراد است . 

در همه کشوره ها یک نظام آموزشی مناسب باید کلیه  دوره های آموزش از مهد کودک تا دوره دکتری را شامل گردد. بر این اساس ساختار آموزشی کشور لهستان عبارت است از : دوره ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان در مدرسه و لیسانس و فوق لیسانس و دکتری در دانشگاه .

دوره ابتدایی از سن 7 سالگی آغاز میگرد که البته ممکن است دانش آموزان قبل از این دوره 1 سال پیش دبستانی را نیز بگذرانند . دوره ابتدایی در کشور لهستان در سن 12 سالگی تمام و دانش آموز پس از این دوره وارد دوره راهنمایی که مدت آن 3 سال است میشود . سن تحصیل دانش آموزان در دوره راهنمایی از 13 تا 16 سال میباشد . پس از تحصیلات راهنمایی دانش آموز وارد دبیرستان میگردد و رشته تحصیلی خود را انتخاب مینماید دبیرستان یک دوره سه ساله است . رشته های دبیرستان در کشور هلند نه تنه در رشته های پایه بلکه انواع  رشته اقتصادی، و تکنیکی نیز برای ورود دانش آموز وجود دارد. پس از طی این دوره دانش آموز در آزمون نهایی به نام بلوغ شرکت میکند . از این آزمون به عنوان ملاکی برای پذیرش در دوره تحصیلات عالی نیز استفاده میگردد . به طوری که به دلیل نهایی بودن وسراسری بودن این آزمون هیچ موسسه آموزش عالی در لهستان مجوز برگزاری آزمونی مشابه آزمون بلوغ را برای پذیرش دانشجو ندارد . اما میتواند از یکسری آزمون های خاص خود و مصاحبه های حضوری برای پذیرش دانشجو استفاده نماید .

براساس نظام آموزشی لهستان زبان تحصیل اکثر دانشگاه های لهستان انگلیسی میباشد . مدت تحصیل در دانشگاه های این کشور وبنا  به رشته تحصیلی در مقطع لیسانس 3تا 4 سال  ، در مقطع ارشد 1تا2 سال  و در مقطع دکتری 2 تا 3 سال میباشد.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در لهستان,تحصيل رايگان در لهستان,تحصيل در لهستان,هزينه تحصيل در لهستان,ادامه تحصيل در لهستان,اعزام دانشجو به لهستان ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

نظام اموزشی لهستان

نظام آموزشی کشور لهستان یکی از باکیفیت ترین و عالی ترین سیستم ها در ارائه خدمات آموزشی به افراد است . 

در همه کشوره ها یک نظام آموزشی مناسب باید کلیه  دوره های آموزش از مهد کودک تا دوره دکتری را شامل گردد. بر این اساس ساختار آموزشی کشور لهستان عبارت است از : دوره ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان در مدرسه و لیسانس و فوق لیسانس و دکتری در دانشگاه .

دوره ابتدایی از سن 7 سالگی آغاز میگرد که البته ممکن است دانش آموزان قبل از این دوره 1 سال پیش دبستانی را نیز بگذرانند . دوره ابتدایی در کشور لهستان در سن 12 سالگی تمام و دانش آموز پس از این دوره وارد دوره راهنمایی که مدت آن 3 سال است میشود . سن تحصیل دانش آموزان در دوره راهنمایی از 13 تا 16 سال میباشد . پس از تحصیلات راهنمایی دانش آموز وارد دبیرستان میگردد و رشته تحصیلی خود را انتخاب مینماید دبیرستان یک دوره سه ساله است . رشته های دبیرستان در کشور هلند نه تنه در رشته های پایه بلکه انواع  رشته اقتصادی، و تکنیکی نیز برای ورود دانش آموز وجود دارد. پس از طی این دوره دانش آموز در آزمون نهایی به نام بلوغ شرکت میکند . از این آزمون به عنوان ملاکی برای پذیرش در دوره تحصیلات عالی نیز استفاده میگردد . به طوری که به دلیل نهایی بودن وسراسری بودن این آزمون هیچ موسسه آموزش عالی در لهستان مجوز برگزاری آزمونی مشابه آزمون بلوغ را برای پذیرش دانشجو ندارد . اما میتواند از یکسری آزمون های خاص خود و مصاحبه های حضوری برای پذیرش دانشجو استفاده نماید .

براساس نظام آموزشی لهستان زبان تحصیل اکثر دانشگاه های لهستان انگلیسی میباشد . مدت تحصیل در دانشگاه های این کشور وبنا  به رشته تحصیلی در مقطع لیسانس 3تا 4 سال  ، در مقطع ارشد 1تا2 سال  و در مقطع دکتری 2 تا 3 سال میباشد.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در لهستان,تحصيل رايگان در لهستان,تحصيل در لهستان,هزينه تحصيل در لهستان,ادامه تحصيل در لهستان,اعزام دانشجو به لهستان ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

نظام اموزشی لهستان

نظام آموزشی کشور لهستان یکی از باکیفیت ترین و عالی ترین سیستم ها در ارائه خدمات آموزشی به افراد است . 

در همه کشوره ها یک نظام آموزشی مناسب باید کلیه  دوره های آموزش از مهد کودک تا دوره دکتری را شامل گردد. بر این اساس ساختار آموزشی کشور لهستان عبارت است از : دوره ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان در مدرسه و لیسانس و فوق لیسانس و دکتری در دانشگاه .

دوره ابتدایی از سن 7 سالگی آغاز میگرد که البته ممکن است دانش آموزان قبل از این دوره 1 سال پیش دبستانی را نیز بگذرانند . دوره ابتدایی در کشور لهستان در سن 12 سالگی تمام و دانش آموز پس از این دوره وارد دوره راهنمایی که مدت آن 3 سال است میشود . سن تحصیل دانش آموزان در دوره راهنمایی از 13 تا 16 سال میباشد . پس از تحصیلات راهنمایی دانش آموز وارد دبیرستان میگردد و رشته تحصیلی خود را انتخاب مینماید دبیرستان یک دوره سه ساله است . رشته های دبیرستان در کشور هلند نه تنه در رشته های پایه بلکه انواع  رشته اقتصادی، و تکنیکی نیز برای ورود دانش آموز وجود دارد. پس از طی این دوره دانش آموز در آزمون نهایی به نام بلوغ شرکت میکند . از این آزمون به عنوان ملاکی برای پذیرش در دوره تحصیلات عالی نیز استفاده میگردد . به طوری که به دلیل نهایی بودن وسراسری بودن این آزمون هیچ موسسه آموزش عالی در لهستان مجوز برگزاری آزمونی مشابه آزمون بلوغ را برای پذیرش دانشجو ندارد . اما میتواند از یکسری آزمون های خاص خود و مصاحبه های حضوری برای پذیرش دانشجو استفاده نماید .

براساس نظام آموزشی لهستان زبان تحصیل اکثر دانشگاه های لهستان انگلیسی میباشد . مدت تحصیل در دانشگاه های این کشور وبنا  به رشته تحصیلی در مقطع لیسانس 3تا 4 سال  ، در مقطع ارشد 1تا2 سال  و در مقطع دکتری 2 تا 3 سال میباشد.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در لهستان,تحصيل رايگان در لهستان,تحصيل در لهستان,هزينه تحصيل در لهستان,ادامه تحصيل در لهستان,اعزام دانشجو به لهستان ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

قوانین آموزشی در ایتالیا

ایتالیا کشور اروپایی است که دسته ای از الزامات و هنجارها تحت عنوان قوانین آموزشی ایتالیا، در مورد سیستم آموزشی کشور و مراحل مختلف تحصیلی در آن و شرایط اخذ ویزای ایتالیا تدوین شده است که رعایت این الزامات از جانب افراد و مسئولین کشور لازم وضروری است.

شرایط تحصیل در ایتالیا

یک اصل و قانون کلی در ایتالیا تدوین شده است که در طی آن دولت و خانواده ها ملزم یه فراهم کردن بهترین موقعیت تحصیلی برای افراد به جهت دستیابی به بالاترین سطح تحصیلی شده اند.

طبق همین قانون گذراندن دوره ی تحصیلی ابتدایی که از سن 6 سالگی آغاز شده و تا 15 سالگی فرد ادامه می یابد اجباری بوده و نیز با تامین هزینه از جانب دولت، رایگان نیز میباشد.

آموزش در این کشور باید به گونه ای باشد که بستر رشد و توسعه ی توانایی بچه ها را در زمینه های اجتماعی ، شغلی ،عقلانی، عملی و ... را فراهم کند ، به طوری که فرد بتواند حضوری موثر در حوزه ی شغلی و اجتماعی و فرهنگی جامعه در آینده داشته باشد.

شیوه آموزش در ایتالیا

آموزش دوره ی ابتدایی و متوسطه در ایتالیا کاملا دولتی و رایگان است . بعد از 15 سالگی افراد وارد دوره ی متوسطه ی تکمیلی شده و میتوانند خود را برای ورود به سطح بالاتریاز مراحل علمی،هنری، حرفه ای و تکنیکی آماده کنند که البته شرط دریافت گواهینامه در این مرحله، یکی از قواینن آموزشی ایتالیا برای ورود این افراد به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی میباشد.

در دوره ی تحصیلات دانشگاهی در این کشور نیز، دسته ای از الزامات وجود دارد . به عنوان مثال طول دوره لیسانس در ایتالیا 3 سال بوده که افراد ملزم به پاس کردن 180 واحد درسی در طول این دوره میباشند.

فوق لیسانس در ایتالیا

برای دوره ی فوق لیسانس در ایتالیا مدتی دو ساله در نظر گرفته شده که باید 120 واحد در طول آن گذرانده شده و پیش شرط ورود به این مقطع، داشتن مدرک کارشناسی میباشد.

3 تا 5 سال مهلت گذراندن دوره ی دکتری در ایتالیاست. که مدرک فوق لیسانس و قبولی در گزینش دانشگاه ، پیش شرط ورود به این دوره است. این موارد ، چندی از  قوانین آموزشی ایتالیا در رابطه با مقاطع دانشگاهی میباشد.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در ايتاليا,تحصيل رايگان در ايتاليا,تحصيل در ايتاليا,هزينه تحصيل در ايتاليا,ادامه تحصيل در ايتاليا,اعزام دانشجو به ايتاليا ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

بهترین دانشگاه های ترکیه

کشور ترکیه دارای تعداد زیادی دانشگاه می باشد که بیشتر این دانشگاه ها در لیست دانشگاه های برتر جهان قرار گرفته اند. برای تحصیل در کشور ترکیه می بایست اسامی دانشگاه های برتر کشور ترکیه را بدانید تا بتوانید با تحصیل در این دانشگاه ها موفق به اخذ مدارک معتبر و اینده ای پر در امد شوید. در متن زیر لیست تعدادی بهترین دانشگاه های ترکیه امده است. 

بهترین دانشگاه های ترکیه

دانشگاه بیلکنت:

دانشگاه بیلکنت در کشور ترکیه اولین دانشگاه مطرح در این کشور می باشد که در لیست بهترین دانشگاه های جهان قرار دارد. این دانشگاه در سال 1984 در شهر انکارا تاسیس شده است. تحصیل در دانشگاه بیلکنت ترکیه به زبان انگلیسی نیز امکان پذیر می باشد. این دانشگاه شامل 9 دانشکده در رشته های هنر، ادبیات و علوم انسانی، حقوق و... می باشد. هزینه ی تحصیل در دانشگاه بیلکنت ترکیه در حدود 14 هزار دلار می باشد. 

دانشگاه فنی استانبول:

دانشگاه فنی استانبول یک دانشگاه معتبر در ترکیه می باشد. دانشگاه فنی استانبول یک دانشگاه دولتی می باشد. این دانشگاه در شهر استانبول واقع شده است. که اسم ان در لیست بهترین دانشگاه های جهان قرار گرفته و از رتبه ی بالایی برخوردار می باشد. 

دانشگاه حاجت تپه:

دانشگاه حاجت تپه یک دانشگاه معتبر بوده که واقع شده در شهر انکارا می باشد. این دانشگاه به عنوان دانشگاه علوم پزشکی ترکیه معروف بوده و معتبر ترین دانشگاه علوم پزشکی در ترکیه است. دانشگاه حاجت تپه به جز رشته ی پزشکی دارای انواع رشته های اقتصاد بازرگانی، علوم اموزشی، مهندسی، هنر های زیبا، علوم فضایی و... می باشد.

دانشگاه انکارا:

دانشگاه انکارا یکی دیگر از دانشگاه های معتبر در کشور ترکیه می باشد. این دانشگاه در سال 1925 تاسیس شده است که اولین رشته ی تحصیلی در ان رشته ی حقوق بوده است. این دانشگاه شامل 15 دانشکده و 31 موسسه ی تحقیقاتی است.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در ترکيه,تحصيل رايگان در ترکيه,تحصيل در ترکيه,هزينه تحصيل در ترکيه,ادامه تحصيل در ترکيه,اعزام دانشجو به ترکيه ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

رشته های پرطرفدار در فرانسه

کشور فرانسه با داشتن دانشگاه های برتر در سطح دنیا هر ساله نظر تعدادی از دانشجویان خارجی را برای ادامه تحصیل در فرانسه جلب میکند ، رشته ها ی زیادی در این فضاهای آموزشی ارائه میشود امام تعدادی از آنها بیشتر مورد توجه و انتخاب از طرف دانشجویان قرار میگیرند و همین امر باعث بیشرفت بسیار این رشته هاو نیز شاناساندن کشور فرانسه از طریق تحصیل در آنهاست. تعدادی از این رشته ها عبارتند از :

 

  • رشته حقوق
  • مد و فشن
  • پزشکی و دندان پزشکی
  • تجارت بین الملل
  • فلسفه و هنر

 

رشته ی حقوق در فرانسه:

در حال حاضر این رشته بعنوان یکی از رشته های پرطرفدار در فرانسه شناخته شده که در دو  دوره ی ارشد و دکتری تدریس میشود. باید در نظر داشته باشیم که تمامی مدارک برای پذیرش در این رشته باید به زبان فرانسوی ترجمه شده و به تایید دادگشتری و وزارت علوم خارجه برسد.

رشته ی مد و فشن:

فرانسه دوره هایی از آموزش عالی در رابطه با رشته ی مد را برای شهروندان و نیز افراد خارجی برگزاز میکند و از این طریق باعث جذب افراد علاقه مند به دوره های بین المللی در این زمینه و نیز دانشجویان خارجی شده و به انهاد تضمین بکار بردن تمام خلاقیتشان را در این کلاس ها میدهد.

رشته پزشکی:

تحصیل در این رشته یرطرفدار در کشور فرانسه در دانشگاه های علوم پزشکی با درنظر گرفتن هر دو جنبه ی تئوری و عملی انجام میشود. تحصیل پزشکی در این کشور از زمان پذیرش تا فارغ التحصیلی تابع مقررات مشترک وزارت بهداشت و اموزش و پرورش میباشد.تحصیل در  دوره ی پزشکی عمومی حدودا 9 سال و داروسازی در فرانسه و دندان پزشکی حدودا 5 تا 6 سال زمان نیاز دارد.

رشته تجارت بین الملل:

داشتن رزومه ی قوی در رابطه با کار و تحصیل در این رشته که یکی از رشته های پرطرفدار کشور فرانسه است، فرد را در دریافت انواع بورسیه های تحصیلی در ایسن کشور یاری میکند. تحصیل در دانشگاه های فرانسه خود به عنوان قوی ترین رزومه ی تحصیلی در این زمینه محصوب میشود.

رشته فلسفه و هنر:

تحصیل فلسفه در فرانسه به سه صورت فلسفه ی اخلاق کاربردی: چگونگی رفتار ادمی، اخلاق هنجاری: باید ها و نبادهای اخلاق، اخلاق متافیزیکی: حقایق اخلاقی چه ماهیتی دارند. در طی دوره های آموزشی مختلف تقسیم میشود.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در فرانسه,تحصيل رايگان در فرانسه,تحصيل در فرانسه,هزينه تحصيل در فرانسه,ادامه تحصيل در فرانسه,اعزام دانشجو به فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

آشنایی با جغرافیای سیاسی-اجتماعی و آموزشی ترکیه

ترکیه یک کشور در منطقه ی اوراسیا است که با کشور ایران، عراق، جمهوری آذربایجان و یونان مرز مشترک داشته و همسایه میباشد. در طول این مقاله سعی شده است که به تشریح جغرافیای سیاسی-اجتماعی و آموزشی ترکیه پرداخته شود.

وضعیت سیاسی ترکیه

رییس جمهور، رییس اجرایی در کشور ترکیه محسوب میشود که برای مدت 7 سال تصدی این سمت را در اختیار میگیرد. و دموکراسی در ترکیه بر پایه ی مجلس استوار است .تعداد نمایندگان مجلس در این کشور 550 نفر میباشد که از حزب های گوناگون در انتخابات مجلس ، شرکت میکنند. نخست وزیر این کشور توسط نمایندگان مردم انتخاب میشود.این کشور عضوی از پیمان آتلانتیک شمالی و سازمان اکو و همچنین سازمان ملل متحد میباشد.

مجمو عه ی این اطلاعات آگاهی ما را در رابطه با جغرافیای سیاسی ترکیه تشکیل میدهند.

وضعیت جغرافیای ترکیه

در بحث جغرافیای اجتماعی ترکیه باید مواردی از قبیل: دین رسمی مردم ترکیه اسلام است اما درصد کمی از مردم پیرو ادیان دیگری مانند مسیحیت و کلیمی هستند. مذهب مسلمانان ترکیه سنی میباشد به طوری که حنفی ها درصد قابل توجهی از جمعیت این کشور را تشکیل میدهند. ترکیه حدود 77 بیش از 77 میلیون نفر جمعیت دارد که زبان رسمی آنها ترکی استامبولی و واحد پول آنها لیر میباشد. را به دانشمان درمورد ترکیه اضافه نماییم.

وضعیت آموزشی در ترکیه

مبحث جغرافیای شرایط آموزشی در ترکیه مباحث ادامه ی مطلب را دربرمیگیرد. مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی ، متوسطه و آموزش عالی را در بر میگیرد . آموزش ابتدایی از 6سالگی شروع شده و پایان آن 14 سالگی است که بعد از آن دوره ی 4 ساله ی تحصیلات متوسطه شروع شده و تا 18 سالگی ادامه میابد.آموزش دوره ی ابتدایی برای همگان اجیاری بوده و بصورت رایگان در اختیار افراد قرار میگیرد.

دانشگاه های ترکیه

دانشگاه های ترکیه دارای اعتباری بین المللی هستند که آموزش در آنها بسته به نوع دانشگاه ، با زبان های آلمانی، انگلیسی ، فرانسوی و ترکی صورت میگیرد. مدت تحصیل در مقطع لیسانس این کشور 4 سال است که در رشته های پزشکی تا 6 سال هم طول میکشد.

برای پذیرش در دوره ی فوق لیسانس و دکتری در این کشور، افراد بایستی در آزمون فرودی اختصاصی هر دانشگاه شرکت کنند.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در ترکيه,تحصيل رايگان در ترکيه,تحصيل در ترکيه,هزينه تحصيل در ترکيه,ادامه تحصيل در ترکيه,اعزام دانشجو به ترکيه ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

رتبه بندی دانشگاه های چین

دانشگاه های چین در سال های اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای در زمینه ی جذب دانشجویان بین المللی و همچنین کیفیت آموزشی داشته است . بر طبق یک رد هبندب میان دانشگاه های کشور های برزیل، هند ، چین، روسیه و آفریقای جنوبی، چین 40جایگاه از میان صد جایگاه را تصاحب کرد. و از جنبه ی اعتبار بین المللی میتوان به حضور دو دانشگاه  تسینگ هوآ و پکن در بین 50 دانشگاه برتر دنیا ، اشاره کرد.

دانشگاه تسینگ هوآ:

 این دانشگاه در رنگینگ جهانی دارای رتبه ی 25 و در میان کشور های آسیایی دارای رتبه ی 11 و نیز در میان کشور های نام برده در بالا حائز رتبه ی 1 میباشد. این دانشگاه هم اکنون بیش از 4000 دانشجوی بین المللی را پذیرش کرده است. 

دانشگاه پکن:

این دانشگاه رتبه ی 2 کشور های فوق، رتبه ی 7 کشور های آسیایی و رتبه ی 41 در سطح بین المللی را دریافت نموده است. چیزی در حدود 5800 دانشجوی بین المللی در این مرکز در حال تحصیل هستند.

به غیر از این دو دانشگاه نام برده شده سه واحد داانشگاهی دیگر از این کشور در رده بندی جهانی دارای جایگاه هستند که به ترتیب عبارتند از:

دانشگاه فودان:

این دانشگاه رتبه ی 4 در میان دانشگاه های کشور های فوق را کسب کرده و نیز در جایگاه 52 دنیا و 16 کشور های آسیایی قرار گرفته است. در فهرست دانشجویان این دانشگاه 4100 دانشجوی بین المللی وجود دارد.

دانشگاه نانجینگ:

در بین کشور های فوق دارای رده ی 5 ام و نیز مابین کشور های آسیایی حائز رتبه ی 26 شده و در بین دانشگاه های برتر دنیا در جایگاه 130 ام قرار گرفته است. از بین حدود 33000 دانشجو ، 2000 نفر آنها خارجی میباشند.

موسسه ی فناوری و تکنولوژی چین:

رتبه ی 6 کشور های فوق و 23 کشور های آسیایی را دارد ودر رتبه ی 113 دانشگاه های برتر دنیا قرار گرفته است .در این واحد نیز حدود 200 دانشجوی بین المللی در حال تحصیل هستند.

 قرار گرفتن این دانشگاه ها در برترین رتبه های جهانی نشان از مطرح بودن کشور چین از لحاظ علمی در سطح بین المللی دارد.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

رتبه بندی دانشگاه های چین

دانشگاه های چین در سال های اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای در زمینه ی جذب دانشجویان بین المللی و همچنین کیفیت آموزشی داشته است . بر طبق یک رد هبندب میان دانشگاه های کشور های برزیل، هند ، چین، روسیه و آفریقای جنوبی، چین 40جایگاه از میان صد جایگاه را تصاحب کرد. و از جنبه ی اعتبار بین المللی میتوان به حضور دو دانشگاه  تسینگ هوآ و پکن در بین 50 دانشگاه برتر دنیا ، اشاره کرد.

دانشگاه تسینگ هوآ:

 این دانشگاه در رنگینگ جهانی دارای رتبه ی 25 و در میان کشور های آسیایی دارای رتبه ی 11 و نیز در میان کشور های نام برده در بالا حائز رتبه ی 1 میباشد. این دانشگاه هم اکنون بیش از 4000 دانشجوی بین المللی را پذیرش کرده است. 

دانشگاه پکن:

این دانشگاه رتبه ی 2 کشور های فوق، رتبه ی 7 کشور های آسیایی و رتبه ی 41 در سطح بین المللی را دریافت نموده است. چیزی در حدود 5800 دانشجوی بین المللی در این مرکز در حال تحصیل هستند.

به غیر از این دو دانشگاه نام برده شده سه واحد داانشگاهی دیگر از این کشور در رده بندی جهانی دارای جایگاه هستند که به ترتیب عبارتند از:

دانشگاه فودان:

این دانشگاه رتبه ی 4 در میان دانشگاه های کشور های فوق را کسب کرده و نیز در جایگاه 52 دنیا و 16 کشور های آسیایی قرار گرفته است. در فهرست دانشجویان این دانشگاه 4100 دانشجوی بین المللی وجود دارد.

دانشگاه نانجینگ:

در بین کشور های فوق دارای رده ی 5 ام و نیز مابین کشور های آسیایی حائز رتبه ی 26 شده و در بین دانشگاه های برتر دنیا در جایگاه 130 ام قرار گرفته است. از بین حدود 33000 دانشجو ، 2000 نفر آنها خارجی میباشند.

موسسه ی فناوری و تکنولوژی چین:

رتبه ی 6 کشور های فوق و 23 کشور های آسیایی را دارد ودر رتبه ی 113 دانشگاه های برتر دنیا قرار گرفته است .در این واحد نیز حدود 200 دانشجوی بین المللی در حال تحصیل هستند.

 قرار گرفتن این دانشگاه ها در برترین رتبه های جهانی نشان از مطرح بودن کشور چین از لحاظ علمی در سطح بین المللی دارد.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در چين,تحصيل رايگان در چين,تحصيل در چين,هزينه تحصيل در چين,ادامه تحصيل در چين,اعزام دانشجو به چين ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

شهریه رشته های پزشکی درمجارستان

کشور مجارستان از جمله کشور هایی است که معتبرترین دانشگا ها برای تحصیل در رشته های پزشکی در این کشور وجود دارد. شهریه ها و هزینه ها ی  تحصیل رشته های پزشکی در دانشگاه های مجارستان بسیار پایین تر از کشور های همچون آمریکا و انگلیس میباشد . دانشگا های پزشکی مجارستان مورد تایید وزارت علوم ایران میباشد  که این امر از نکات قابل توجهی است که دانشجویان ایرانی باید بدان توجه نمایند .زبان تحصیل در تمامی رشته های پزشکی در کشور مجارستان به زبان انگلیسی میباشد . متقاضیانی که تحصیل در رشته های پزشکی در دانشگاه های مجارستان را انتخاب میکنند میتوانند بدون داشتن مدرک زبان و با گذراندن دوره هایی کم هزینه ،  زبان انگلیسی  را پیش از شروع دانشگاه فرا گرفته و پس از آن در رشته پزشکی مورد علاقه خود  ادامه تحصیل دهند . برای ورود به رشته های پزشکی در دانشگا های اکراین محدودیت سنی وجود ندارد. و متقاضی میتواند تا سن 23 سالگی برای ورود به این دانشگاه ها اقدام نماید.

مزایای تحصیل پزشکی در مجارستان

از مزایای خوبی که دانشجویان مشغول به تحصیل در رشته های پزشکی دانشگاه های مجارستان به آن دست پیدا میکنند اخذ ویزای شینگن است که افراد میتوانند با استفاده از آن برای کار و زندگی به راحتی به کشور های عضو شینگین مسافرت نمایند.

دانشگا های معتبر پزشکی در مجارستان

از دانشگا های معتبر پزشکی کشور مجارستان که مورد تایید وزارت علوم میباشد  میتوان به دانشگاه پزشکی سملوایز- دانشگا ه پزشکی سگد – دانشگاه پزشکی دبرسن و دانشگاه پزشکی پچ اشاره نمود . 

شهریه رشته های پزشکی در مجارستان بسته به نو ع دانشگاه و رشته تحصیلی دانشجو متفاوت میباشد .

دانشجویان دانشگاه های پزشکی مجارستان برای تحصیل در رشته پزشکی باید  شهریه ای در حدود 14000تا 16000یورو در سال پرداخت نمایند. میزان شهریه دانشگاه های دندانپزشکی مجارستان  مبلغ 12000تا 13000یورو به صورت سالیانه میباشد . دانشجویانی که در شته های دارو سازی دانشگاه های پزشکی به تحصیل مشغولند نیز باید شهریه ای به مبلغ 8000تا 9000 یورو در سال پرداخت کنند.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني در مورد تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در مجارستان,تحصيل رايگان در مجارستان,تحصيل در مجارستان,هزينه تحصيل در مجارستان,ادامه تحصيل در مجارستان,اعزام دانشجو به مجارستان ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

بهترین دانشگاه های بلاروس

مراکز آموزش عالی در کشور بلاروس در چند دسته ی کلی طبقه بندی میشوند . که به اختصار از هر گروه مهم ترین آنها را مورد بحث قرار می دهیم. 

بهترین دانشگاه های بلاروس در هر زمینه بصورت کلی عبارتند از :

دانشگاه های علوم پزشکی بلاروس شامل دانشگاه مینسک، ویتبسک، گرودنو و دانشگاه شهر گومل بلاروس میشوند.

دانشگاه مینسک:

بهترین کیلینیک های حرفه ای زیست شناسی و بیولوژیکی در این مرکز مستقر هستند. و دو برنامه” دندانپزشکی و جراحی فک و صورت ” و نیز فنون تشخیص درمان بیماریها را در یک گستره ی ملی سازمان دهی میکند.

دانشگاه ویتبسک: 

زیر نظر سازمان بهداشت جهانی قرار دارد. و 6 دانشکده ی پزشکی عمومی، دندان پزشکی، داروسازی، تخصص های پزشکی ،دانشکده ی آموزش دهنده ی دانش آموزان در خارج و دانشکده ی دانش آموزان پیش دانشگاهی جزو این دانشگاه هستند.

دانشگاه های مهندسی:

آکادمی دولتی دامپزشکی ویتبسک ،دانشگاه دولتی برست، دانشگاه دولتی مهندسی شیمی و مواد، دانشگاه تکنولوژی و فن اوری، دانشگاه فنی مهندسی ویتبسک، دانشگاه ملی دولتی، دانشگاه انفورماتیک و رادیو الکترونیک، دانشگاه فنی ملی دولتی، دانشگاه پلی تکنیک گومل، دانشگاه دولتی فنی مهندسی کشاورزی میشود.

آکادمی دامپزشکی ویتبسک:

 از قدیمی ترین دانشگاه ها در زمینه ی علوم دامی ست که شامل 5 دانشکده ی دامپزشکی و بهداشت دام , باکتری شناسی و ویروس شناسی دام, بیماری پرندگان، فن اوری تولیدات حیوانی وبیماری های خوکی با حدود 4600 دانشجو از کشور های مختلف است.

 دانشگاه شیمی و مواد:

این دانشگاه دارای 6 دانشکده است که حدود 10950 دانشجو در آنها مشغول به تحصیل میباشند. و در حدود 75 سال سابقه ی کار دارد.

دانشگاه فنی- مهندسی :

این مرکز برگزارکننده ی کلاس های پیش دانشگاهی برای دانشجویان خارجی است و دارای کتابخانه و آزمایشگاه ها مدرن و همچنین خوابگاه های با کیفیت میباشد که دانشجویان خارجی میتوانند با خیال راحت در این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند.

دانشگاه های علوم بلاروس متشکل از : دانشگاه اقتصاد، آکادمی موزیک ،دانشگاه زبان خارجه و دانشگاه علوم ورزش و توریسم میشود.

دانشگاه زبان خارجه:

در حوزه ی زبان هایانگلیسی ,المانی,فرانسوی ,ایتالیایی ,ژاپنی ,چینی,عربی ,ترکی ,کره ای,چکی, فارسی ,روسی و بلاروسی در دوره های لیسانس به بالا اقدام به برگزاری کلاس میکند.

دانشگاه علوم اقتصاد:

از بهترین دانشگاه های بلاروس است که دز زمینه ی اقتصاد ، حقوق، مدیریت فعالیت دارد.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني در مورد تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در بلاروس,تحصيل رايگان در بلاروس,تحصيل در بلاروس,هزينه تحصيل در بلاروس,ادامه تحصيل در بلاروس,اعزام دانشجو به بلاروس ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

مراحل و شرایط اخذ ویزای تحصیلی فرانسه

فرانسه کشوری است که به عنوان مهد هنر و فرهنگ شناخته می شود . دولت کشور فرانسه به سیستم اموزشی فرانسه اهمیت زیادی می دهد و سالانه بیش از 23 درصد از بودجه ی ملی را صرف اموزش می کند و برای کیفیت اموزش در کشور کار های زیادی را انجام می دهد. بسیاری از افراد کشور فرانسه را به دلیل کیفیت اموزشی عالی برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند. در دانشگاه های دولتی این کشور دولت فرانسه حدود 7000 یورو از هزینه ی تحصیلی هر دانشجو را پرداخت می کند. همچنین هزینه ای که در  دانشگاه های فرانسه بابت ثبت نام از افراد گرفته می شود به میزان خیلی کمی است.

ویزای تحصیلی فرانسه

افرادی که خارج از کشور های اتحادیه ی اروپا می باشند جهت ادامه تحصیل در کشور فرانسه باید دارای ویزای تحصیلی باشند. ویزا انواع گوناگونی دارد اما جهت ادامه تحصیل می بایست ویزای تحصیلی کشور فرانسه را اخذ نمایید. 

مدارک لازم جهت اخذ ویزای دانشجویی بلند مدت

  • پنج قطعه عکس از فرد متقاضی که این عکس ها باید رنگی،زمینه سفید،تمام رخ،تازه کاملا شبیه و 35 در 45 باشد.
  • یک حساب بانکی که نشان دهد فرد دارای وضع مالی خوبی است و از پس هزینه های تحصیل در فرانسه  بر می اید.
  • کپی ترجمه ی رسمی شناسنامه و کپی از شناسنامه به  زبان فارسی
  • CV فرد متقاضی
  • کپی از فرم ثبت نام از یک دانشگاه یا یک موسسه ی عالی در فرانسه
  • کپی 5 صفحه ی اول گذر نامه

مدرک زبان فرانسوی

علاوه بر این مدارک فرد می بایست مدرک زبان فرانسوی را نیز دارا باشید تا برای تحصیل در دانشگاه های فرانسه دچار مشکل نشود زیرا اکثر رشته ها به زبان فرانسوی تدریس می شود و فقط تعداد کمی از  رشته ها در بعضی از دانشگاه ها در مقاطع فوق لیسانس و دکتری ممکن است به زبان انگلیسی تدریس شود اما بهتر است همان مدرک زبان فرانسه را به منظور سهولت دریافت کنند.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني در مورد تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در فرانسه,تحصيل رايگان در فرانسه,تحصيل در فرانسه,هزينه تحصيل در فرانسه,ادامه تحصيل در فرانسه,اعزام دانشجو به فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

دانشگاه های رایگان اتریش

به طور کلی سیاست سیستم آموزشی اتریش بر این قرار قرار گرفته است که تحصیل در تمامی مقاطع تحصیلی برای همه دانش آموزان و دانشجویان بصورت رایگان باشد. بنا بر همین سیاست تحصیل رایگان در اتریش، دانشگاه های این کشور با تقاضای پذیرش زیادی از جانب دانشجویان بین المللی مواجه شده اند و به همین دلیل این کشور از لحاظ صنعت دانشجویی رشد قابل توجهی داشته است.

اقامت در اتریش

تحصیل رایگان در اتریش راه را برای اخذ ویزا و اقامت ودر نهایت دریافت تابعیت اتریش، نسبت به گذشته هموارتر کرده است.

دو نوع دانشگاه در کشور اتریش مشغول به فعالیت هستند: دانشگاه دولتی، دانشگاه خصوصی

فارغ  التحصیلی دانشجو از مقطع دیپلم و پیش دانشگاهی یا دیپلم ۱۲ ساله شرط اول دریافت پذیرش از دانشگاه های اتریش است .

شرط دوم برای دریافت این پذیرش به تحصیل در دانشگاههای ایران به خصوص دانشگاه سراسری و در برخی مواقع دانشگاه آزاد میباشد.در برخی از رشته ها دانشجو میبایست 70 واحد درسی را گذرانده باشد . که در برخی از موارد دانشگا های اتریش تمامی این واحد ها را معادل نکرده و فرد ملزم به گذراندن دوباره آنها هستند.

 نکته قابل توجه در استفاده از فرصت دریافت پذیرش دانشگاه های رایگان این است که اخیرا چنانچه دانشجو فارغ التحصیل از دانشگاه های آزاد باشد نمیتواند مشمول این قاعده شود.

تفاوت دانشگاه های اتریش

در این کشور دو نوع از دانشگاه ها مشغول فعالیت هستند. دانشگاه های دولتی و دانشگاه های خصوصی . تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور اکثرا بصورت رایگان است و یا در صورت رایگان نبودن شهریه اندکی از دانشجویان بویژه در رشته های پزشکی دریافت میشود که دراین صورت با احراز شرایطی دانشجو از همین پرداخت اندک هم معاف میشود. به عنوان مثال یکی از راه های معافیت از پرداخت شهریه دانشگاه های اتریش، توانایی دانشجو در ارتقا معدل و یا دستیابی به معدل بالاست.

موسسات آموزشی در اتریش

در دسته ی دیگری از انواع دانشگاه های این کشور موسسات آموزش عالی خصوصی اتریش قرار میگیرند که از نظر رتبه بندی علمی، در سطح نازل تری نسبت به دانشگاه های دولتی قرار دارند و چنانچه فرد در این دانشگاه ها مشغول به تحصیل شود باید متحمل پرداخت شهریه بیشتری به نسبت مراکز دولتی شود.

شما همچنین میتوانید برای گرفتن مشاوره اعزام برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلای تماس بگیرید.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني در مورد تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در اتريش,تحصيل رايگان در اتريش,تحصيل در اتريش,هزينه تحصيل در اتريش,ادامه تحصيل در اتريش,اعزام دانشجو به اتريش ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

 

تحصیل فیزیک در خارج از کشور

  • تحصیل فیزیک در کدام دانشگاهها بهتر است؟
  • برای ادامه تحصیل در رشته ی فیزیک، چه کشور هایی مناسب هستند؟ 

 

مزایای تحصیل در رشته فیزیک

تحصیل فیزیک در خارج از کشور معمولا دارای طرفداران زیادی می باشد. افراد در این رشته می توانند در شغل های بسیار پر درآمدی مشغول به کار شوند. تحصیل فیزیک در خارج از کشور به طور معمول دارای گرایش های متفاوتی است. شما با تحصیل فیزیک در خارج از کشور می توانید در جایگاه هایی نظیر مهندس فضاپیما، نجوم، ژئو فیزیک و... مشغول به کار شوید و از کار خود نیز لذت ببرید اما شهریه تحصیل فیزیک در خارج از کشور وابسته به شرایطی می باشد که شما باید دارا باشید. در ادامه چند کشور را برایتان تحت بررسی قرار می دهیم. 

تحصیل فیزیک در آمریکا

در صورتی که شما تحصیل فیزیک در کشور آمریکا را برگزیدید می بایست برای اخذ پذیرش از دانشگاه های آمریکا در آزمون جی آر تی سابجکت شرکت نمایید و در صورت اخذ نمره ی قبولی بتوانید وارد دانشگاه شوید. در صورتی که شما در این رشته دارای سابقه ی تحصیلی خوبی باشید می توانید شانس خود را برای پذیرش افزایش دهید. فارغ التحصیلان این رشته در آمریکا برای اینکه بتوانند وارد کار مناسبی شوند، باید 2 تا 3 سال دوره های پست دکتری را بگذارنند. میانگین درآمد یک فیزیکدان در این کشور 106.370 دلار در سال است. 

در متن زیر لیست چندین دانشگاه در کشور های مختلف که در رشته ی فیزیک در آن ها، دارای سیستمی قوی می باشند، آمده است که می تواند شما را برای تحصیل فیزیک در خارج از کشور یاری کند. 

دانشگاه های فیزیک در جهان با رتبه بندی بسیار عالی

اولین دانشگاهی که در زمینه ی فیزیک دارای شرایط تحصیلی عالی می باشد، دانشگاه بن در آلمان است. این دانشگاه در سال 1818 تاسیس شده است و واقع در شهر بن آلمان می باشد. این دانشگاه در رشته ی فیزیک و چندین رشته ی دیگر دارای فعالیت گسترده ای بوده و در تحصیل فیزیک در خارج از کشور جزء دانشگاه های برتر می باشد. همچنین اسامی سایر دانشگاه هایی که برای تحصیل فیزیک در خارج از کشور مناسب بوده و مورد تایید هستند می توان به دانشگاه های ماساچوست، استنفورد، پرینستون، کالیفرنیا، کلمبیا، کرنل در کشور آمریکا اشاره کرد. سایر کشور ها نیز دارای دانشگاه های مورد تایید در رشته ی فیزیک می باشند که در لیست زیر ذکر شده است:

دانشگاه های انگلستان در رشته ی فیزیک: دانشگاه اکسفورد، دانشگاه کمبریج، دانشگاه امپریال کالج در کشور لندن، دانشگاه ادینبورگ و... 

دانشگاه های آلمان در رشته ی فیزیک: دانشگاه مونیخ، دانشگاه دانشگاه هایدلبرگ و...

دانشگاه های معتبر در دیگر کشور ها

دانشگاه های دیگر نیز به صورت پراکنده در چندین کشور دیگر می باشند که می توان به دانشگاه توکیو در ژاپن، دانشگاه پکن در کشور چین، دانشگاه انتوما مادرید در اسپانیا و... اشاره کرد. 

تحصیل در هر یک از دانشگاه های گفته شده به صورت قطعی آینده ی تحصیلی شما را فراهم می کند و شما در پیدایش شغلی مناسب و پر درآمد در آینده یاری خواهد کرد. بنابراین شما می توانید با گرفتن مشاوره تلفنی اعزام دانشجو به خارج از کشور از مشاوران لگال اپلای جهت تحصیل رشته ی فیزیک در خارج از کشور و در دانشگاه های گفته شده این رشته را به شغلی عالی تبدیل کنید.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني در مورد تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: تحصیل فیزیک در خارج از کشور,شهریه تحصیل فیزیک در خارج از کشور,تحصیل در رشته فیزیک در خارج,تحصیل فیزیک در آلمان,تحصیل فیزیک در آمریکا ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

دانشگاه های رایگان استرالیا

در ابتدا باید گفت که تحصیل رایگان در استرالیا مطابق شرایط خاصی است افرادی که در مقطع دکتری در استرالیا در حال تحصیل هستند شرایط اخذ بورسیه ی تحصیل را دارند و می توانند به راحتی این بورسیه را کسب کنند و به وسیله ی ان بورسیه در دانشگاه های رایگان استرالیا تحصیل کنند. افراد نیز می توانند در طی تحصیل به صورت پاره وقت کار کرده و هزینه ی تحصیل خود را بدست اورند.

بورسیه داننشگاه های استرالیا

در صورت کلی جهت اخذ بورسیه استرالیا و تحصیل در دانشگاه های رایگان استرالیا می بایست به چند مورد توجه کنید:اول از همه محدودیت سنی است. مورد دوم داشتن مدرک زبان است که به این منظور نمره ی ایلتس شما می بایست حداقل 7 باشد تا شما بتوانید موفق به اخذ بورسیه ی تحصیلی شوید.

طول مدت دوره ی لیسانس در کشور استرالیا 3 سال است که دانشجو در مجموع باید 144 واحد را پاس کند.

شهریه ی دانشگاه های استرالیا

شهریه ی دانشگاه های استرالیا نیز در دانشگاه ها و رشته های متفاوت تغییر می کند. یعنی برای رشته هایی نظیر اقتصاد،حقوق و... فرد در طول یک سال بین 15000تا30000 دلار پرداخت می کند و برای رشته های مهندسی، علوم پایه و...که نیاز به ازمایشگاه و کارگاه دارند سالیانه بین 22000 تا55000 دلار است.

مقطع فوق لیسانس در استرالیا

در مقطع فوق لیسانس در استرالیا فرد موظف است 24 واحد درسی را پاس کند و در اخر با ارائه ی یک پایان نامه مدرک را اخذ کند. دانشجویان مقطع لیسانس می توانند 20 ساعت در هفته را مشغول به کار باشند و مبلغی حدودد300 دلار را دریافت کند.

مقطع دکتری در استرالیا

مقطع دکتری 3 یا 4 سال طول می کشد که دانشجویان در طول سال مبلغی بین 18000 تا30000 دلار را به عنوان شهریه به دانشگاه پرداخت می کنند.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني در مورد تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در استراليا,تحصيل رايگان در استراليا,تحصيل در استراليا,هزينه تحصيل در استراليا,ادامه تحصيل در استراليا,اعزام دانشجو به استراليا ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

تحصیل در اکراین

دانشگاه های اوکراین دارای رنکینگ بالایی در سطح دانشگاه های دنیا هستن و بیشتر آنها  اعتبار و کیفیت مطلوبی نزد وزارت علوم ایراان دارند . به همین دلیل افراد زیادی به دنبال تحصیل در اکراین هستند. در واقع تحصیل در اوکراین و در بهترین دانشگاه های آن یک سرمایه گذاری برای آینده افراد به شمار می آید.

مزایای تحصیل در اکراین

دلایل مختلفی برای جذب متقاضیان به تحصیل در اکراین وجود دارد به دلیل شرایط تحصیل در اکراین ادامه تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های این کشور انجام میپذیرد  ، بالا بودن  رنکینگ و رتبه و اعتبار دانشگاه های اکراین در اروپا و آمریکا ، رشته دیپلم فرد برای پذیرش در رشته های دانشگاهی ملاک قرار نمیگیرد امکان کار دانشجویی به صورت 20ساعت در هفته وجود دارد.

مقطع دکتری در کشور اکراین

در مقطع دکتری کشور اکراین به دانشجویان در حال تحصیل ، توجه ویژه ای دارد و جهت پرداخت مخارج تحصیل آنها ، شرایط ویژه ای را جهت تسهیل طول دوره ی دکتری  در این کشور فراهم آورده است.بصورت کلی تحصیلات در مقطع دکتری در دانشگاه های کشور اکراین به 2 صورت انجام میپذیرد:

1-  تحصیل با بورسیه تحصیلی در اکراین

2-  تحصیل در شرایطی که دانشجو شهریه ی دانشگاه را پس از پذیرش دکتری در اوکراین شخصا پرداخت می کند.با توجه به اینکه  کشور اوکراین برای دانشجویان مقطع دکتری حقوقی معادل 2000دلار در ماه در نظر گرفته است رقابت سخت و تنگاتنگی برای کسب بورسه بین دانشجویان ایرانی برقرار است.

هزینه ها در کشور اوکراین

یکی از ارزانترین کشور ها در بین کشور های اتحادیه اروپا کشور اوکراین است . به همین دلیل  یکی از مناسب ترین مقاصد برای  زندگی ، این کشور میباشد  . هزینه زندگی در اوکراین  بسیار  پایین تر از کشور ایران است. به همین علت متقاضیان بسیاری برای مهاجرت از ایران به اوکراین  وجود دارد.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني در مورد تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در اکراين,تحصيل رايگان در اکراين,تحصيل در اکراين,هزينه تحصيل در اکراين,ادامه تحصيل در اکراين,اعزام دانشجو به اکراين ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

تحصیل درچک

چک یکی از کشورهای اروپایی است که دارای دانشگاه های باسطح علمی معتبر و با رنکینگ بالا میباشد. سیستم دانشگاه های چک قدیمی است و تحصیل در دانشگاه های دولتی آن به زبان چک کاملا رایگان میباشد . دانشگاه چارلز و دانشگاه ماساریک دانشگاه الوموک جزء سه دانشگاه مطرح چک میباشند. از مزایای تحصیل در چک  ، کیفیت بالا ی تحصیل  هزینه های زندگی در چک و اقامت در یک کشور اروپایی زیبا و امن و...  میباشد . برای ورود به دوره اولیه دانشگاه های غیر دولتی نیز  فراگیری مقداری زبان چک یا انگلیسی کافی میباشد که این دوره حدود شش ماه به طول می انجامد.

 

رشته پزشکی در چک

در چک رشته پزشکی دارای پیشینه ای قدیمی و تاریخ طولانی است . در رشته های پزشکی در دانشگاه های معتبر چک زبان تحصیل به انگلیسی میباشد و همه ساله افراد زیادی تحصیل پزشکی در چک را انتخاب میکنند.در  کشور چک برای اخذ مدرک پزشکی عمومی شش سال زما ن نیاز است . برای پذیرش در رشته های پزشکی داشتن نمرات خوب در درس هایی زیست شناسی ، شیمی ، فیزیک پیش نیاز است . در بسیاری از دانشگاه ها علاوه بر ازمون ورودی مصاحبه نیز از متقاضی گرفته میشود.

 

شرایط تحصیل در دانشگاه ها

در کشور چک یکی از شروط تحصیل  در دانشگاه های دولتی آن دانستن زبان چک است و تحصیل به زبان چک برای دانشجویان این دانشگاه ها  رایگان میباشد . اعزام دانشجو به چک بیشتر به خاطر مزایایی از قبیل : عضو شینگن بودن جمهوری چک ،هزینه های تحصیل در چک ، هزینه تقریبا کم زندگی  ، امنیت و زیبایی کشور چک ، امکان رفت و آمد به دیگر کشورهای جزء اتحادیه اروپا و ... میباشد.

 

دوره دندانپزشکی در چک

دوره تحصیل  دندانپزشکی در چک یک دوره 5 ساله است .در دانشگاه های چک همانند رشته پزشکی ، در رشته دندانپزشکی نیز  زبان تحصیل به انگلیسی میباشد. همچنین در این   هزینه های تحصیل نیز  کمتر از دیگر گشورهای اروپایی میباشد.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني در مورد تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در چک,تحصيل رايگان در چک,تحصيل در چک,هزينه تحصيل در چک,ادامه تحصيل در چک,اعزام دانشجو به چک ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

رشته های پزشکی رایگان در آلمان

مهاجرت به کشور آلمان به عنوان کشوری که امکان تحصیل در رشته های پزشکی رایگان در آلمان و نیز در سایر رشته ها را برای دانشجویان به وجود اورده است در سال های اخیر روند رو به رشدی را طی کرده است.

دانشگاه های آلمان

دانشگاه های کشور آلمان با داشتن سطح بالای علمی در تمام دنیا، بهترین دوره های تحصیلی را در مقاطع مختلف برای دانشجویان پزشکی ارائه می دهند. 

در مورد هزینه های تحصیل در آلمان می توان گفت که به غیر از رشته هایی که دانشجویان در دانشگاه های خصوصی این کشور انتخاب کرده و مشغول به تحصیل در آن ها می شوند ، برای ادامه ی تحصیل در گروه علوم پزشکی و دندان پزشکی می توان تقریبا تمام رشته ها را در شمار لیستی تحت عنوان رشته های پزشکی رایگان در آلمان قرار داد.

تمام دانشگاه های دولتی کشور آلمان ، اقدام به ارائه ی رشته های پزشکی رایگان در دوره های مختلف کرده اند که دانشجو هیچ هزینه ای را به عنوان شهریه برای تحصیل در این رشته ها پرداخت نمی کند.

رشته های پزشکی در آلمان

اما علی رغم این که دانشجو می تواند با حمایت دولت در رشته های پزشکی  در دانشگاه ای مختلف مشغول به تحصیل در آلمان شود اما باید هزینه ی اندکی بابت خرید کتاب و ملزومات تحصیلی ، اجاره ی خوابگاه، هزینه ی بیمه ی دانشجویی ، هزینه ی حمل و نقل و ... را خودش تامین نماید.

پیش تر اشاره شد که تحصیل در رشته های پزشکی در دانشگاه های خصوصی آلمان دارای شهریه می باشد.

بورسیه ی تحصیلی در آلمان

اما استثنایی بر این اصل هم وارد شده است و آن هم این که چنان چه دانشجو از جانب این دانشگاه ها بورسیه شود می تواند همانند دانشگاه ها و مراکز دولتی در این کشور، از امکان تحصیل در رشته های پزشکی رایگان در آلمان در این دانشگاه ها نیز بهره مند گردد. 

 

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر  با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در آلمان,تحصيل رايگان در آلمان,تحصيل در آلمان,هزينه تحصيل در آلمان,ادامه تحصيل در آلمان,اعزام دانشجو به آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

رشته های پزشکی رایگان در آلمان

مهاجرت به کشور آلمان به عنوان کشوری که امکان تحصیل در رشته های پزشکی رایگان در آلمان و نیز در سایر رشته ها را برای دانشجویان به وجود اورده است در سال های اخیر روند رو به رشدی را طی کرده است.

دانشگاه های آلمان

دانشگاه های کشور آلمان با داشتن سطح بالای علمی در تمام دنیا، بهترین دوره های تحصیلی را در مقاطع مختلف برای دانشجویان پزشکی ارائه می دهند. 

در مورد هزینه های تحصیل در آلمان می توان گفت که به غیر از رشته هایی که دانشجویان در دانشگاه های خصوصی این کشور انتخاب کرده و مشغول به تحصیل در آن ها می شوند ، برای ادامه ی تحصیل در گروه علوم پزشکی و دندان پزشکی می توان تقریبا تمام رشته ها را در شمار لیستی تحت عنوان رشته های پزشکی رایگان در آلمان قرار داد.

تمام دانشگاه های دولتی کشور آلمان ، اقدام به ارائه ی رشته های پزشکی رایگان در دوره های مختلف کرده اند که دانشجو هیچ هزینه ای را به عنوان شهریه برای تحصیل در این رشته ها پرداخت نمی کند.

رشته های پزشکی در آلمان

اما علی رغم این که دانشجو می تواند با حمایت دولت در رشته های پزشکی  در دانشگاه ای مختلف مشغول به تحصیل در آلمان شود اما باید هزینه ی اندکی بابت خرید کتاب و ملزومات تحصیلی ، اجاره ی خوابگاه، هزینه ی بیمه ی دانشجویی ، هزینه ی حمل و نقل و ... را خودش تامین نماید.

پیش تر اشاره شد که تحصیل در رشته های پزشکی در دانشگاه های خصوصی آلمان دارای شهریه می باشد.

بورسیه ی تحصیلی در آلمان

اما استثنایی بر این اصل هم وارد شده است و آن هم این که چنان چه دانشجو از جانب این دانشگاه ها بورسیه شود می تواند همانند دانشگاه ها و مراکز دولتی در این کشور، از امکان تحصیل در رشته های پزشکی رایگان در آلمان در این دانشگاه ها نیز بهره مند گردد. 

 

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر  با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در آلمان,تحصيل رايگان در آلمان,تحصيل در آلمان,هزينه تحصيل در آلمان,ادامه تحصيل در آلمان,اعزام دانشجو به آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

رشته های پزشکی رایگان در آلمان

مهاجرت به کشور آلمان به عنوان کشوری که امکان تحصیل در رشته های پزشکی رایگان در آلمان و نیز در سایر رشته ها را برای دانشجویان به وجود اورده است در سال های اخیر روند رو به رشدی را طی کرده است.

دانشگاه های آلمان

دانشگاه های کشور آلمان با داشتن سطح بالای علمی در تمام دنیا، بهترین دوره های تحصیلی را در مقاطع مختلف برای دانشجویان پزشکی ارائه می دهند. 

در مورد هزینه های تحصیل در آلمان می توان گفت که به غیر از رشته هایی که دانشجویان در دانشگاه های خصوصی این کشور انتخاب کرده و مشغول به تحصیل در آن ها می شوند ، برای ادامه ی تحصیل در گروه علوم پزشکی و دندان پزشکی می توان تقریبا تمام رشته ها را در شمار لیستی تحت عنوان رشته های پزشکی رایگان در آلمان قرار داد.

تمام دانشگاه های دولتی کشور آلمان ، اقدام به ارائه ی رشته های پزشکی رایگان در دوره های مختلف کرده اند که دانشجو هیچ هزینه ای را به عنوان شهریه برای تحصیل در این رشته ها پرداخت نمی کند.

رشته های پزشکی در آلمان

اما علی رغم این که دانشجو می تواند با حمایت دولت در رشته های پزشکی  در دانشگاه ای مختلف مشغول به تحصیل در آلمان شود اما باید هزینه ی اندکی بابت خرید کتاب و ملزومات تحصیلی ، اجاره ی خوابگاه، هزینه ی بیمه ی دانشجویی ، هزینه ی حمل و نقل و ... را خودش تامین نماید.

پیش تر اشاره شد که تحصیل در رشته های پزشکی در دانشگاه های خصوصی آلمان دارای شهریه می باشد.

بورسیه ی تحصیلی در آلمان

اما استثنایی بر این اصل هم وارد شده است و آن هم این که چنان چه دانشجو از جانب این دانشگاه ها بورسیه شود می تواند همانند دانشگاه ها و مراکز دولتی در این کشور، از امکان تحصیل در رشته های پزشکی رایگان در آلمان در این دانشگاه ها نیز بهره مند گردد. 

 

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر  با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در آلمان,تحصيل رايگان در آلمان,تحصيل در آلمان,هزينه تحصيل در آلمان,ادامه تحصيل در آلمان,اعزام دانشجو به آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

رشته های پزشکی رایگان در آلمان

مهاجرت به کشور آلمان به عنوان کشوری که امکان تحصیل در رشته های پزشکی رایگان در آلمان و نیز در سایر رشته ها را برای دانشجویان به وجود اورده است در سال های اخیر روند رو به رشدی را طی کرده است.

دانشگاه های آلمان

دانشگاه های کشور آلمان با داشتن سطح بالای علمی در تمام دنیا، بهترین دوره های تحصیلی را در مقاطع مختلف برای دانشجویان پزشکی ارائه می دهند. 

در مورد هزینه های تحصیل در آلمان می توان گفت که به غیر از رشته هایی که دانشجویان در دانشگاه های خصوصی این کشور انتخاب کرده و مشغول به تحصیل در آن ها می شوند ، برای ادامه ی تحصیل در گروه علوم پزشکی و دندان پزشکی می توان تقریبا تمام رشته ها را در شمار لیستی تحت عنوان رشته های پزشکی رایگان در آلمان قرار داد.

تمام دانشگاه های دولتی کشور آلمان ، اقدام به ارائه ی رشته های پزشکی رایگان در دوره های مختلف کرده اند که دانشجو هیچ هزینه ای را به عنوان شهریه برای تحصیل در این رشته ها پرداخت نمی کند.

رشته های پزشکی در آلمان

اما علی رغم این که دانشجو می تواند با حمایت دولت در رشته های پزشکی  در دانشگاه ای مختلف مشغول به تحصیل در آلمان شود اما باید هزینه ی اندکی بابت خرید کتاب و ملزومات تحصیلی ، اجاره ی خوابگاه، هزینه ی بیمه ی دانشجویی ، هزینه ی حمل و نقل و ... را خودش تامین نماید.

پیش تر اشاره شد که تحصیل در رشته های پزشکی در دانشگاه های خصوصی آلمان دارای شهریه می باشد.

بورسیه ی تحصیلی در آلمان

اما استثنایی بر این اصل هم وارد شده است و آن هم این که چنان چه دانشجو از جانب این دانشگاه ها بورسیه شود می تواند همانند دانشگاه ها و مراکز دولتی در این کشور، از امکان تحصیل در رشته های پزشکی رایگان در آلمان در این دانشگاه ها نیز بهره مند گردد. 

 

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر  با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در آلمان,تحصيل رايگان در آلمان,تحصيل در آلمان,هزينه تحصيل در آلمان,ادامه تحصيل در آلمان,اعزام دانشجو به آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 بهمن 1396 | نظرات ()